בלוני גז פיראטים בשוק מחנה יהודה (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)
בלוני גז פיראטים בשוק מחנה יהודה (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)

השוק: התקנה פיראטית של בלוני גז הובילה לדליפה חמורה

תושבי השוק התלוננו על ריח חריף של גז, ובסיור שקיים יו"ר מינהל קהילתי לב העיר עם נציג משרד האנרגיה התגלה כי מסעדות הפועלות בשוק התקינו בלונים בצורה פיראטית ומסוכנת. שישה בלוני נסגרו ולאחרים הוצאו צווי התראה

פורסם בתאריך: 2.10.17 14:50

התקנה פיראטית של בלוני גז במסעדות בשוק מחנה יהודה הובילה באחרונה לדליפה חמורה, שבגינה נסגרו באופן מיידי שישה בלוני גז ומכתבי התראה נשלחו לבעלי עסקים נוספים שהתקינו בלונים באופן פיראטי ומסוכן.

הדליפה מהבלונים התגלתה לאחר תלונות שונות של תושבים מאזור השוק על ריחות חריפים של דליפת גז. בעקבות התלונות הללו התקיים ביום שישי האחרון, 29.9, סיור בין יו"ר מינהל קהילתי לב העיר, דר' אופיר לנג ופקח ממשרד האנרגיה.

בשיחה עם "כל העיר" מספר לנג כי "במהלך סיור שקיימתי עם נציג משרד האנרגיה בשוק מחנה יהודה נחשפנו לליקויים חמורים באזור, כמו גז חריף שדלף והתפשט מבלוני גז של בית עסק, צנרות גז שהותקנו דרך בית מגורים וחדר מדרגות, בניגוד לתקנות בטיחות ותוך התעלמות מסיכון חיי האוכלוסייה המתגוררת במקום והסביבה".


בלוני גז שהותקנו באופן פיראטי בשוק מחנה יהודה (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

בלוני גז שהותקנו באופן פיראטי בשוק מחנה יהודה (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)


בסיור, שהתקיים ברחובות בית יעקב, ערמונים, השקמה והאשכול, התגלו כאמור ליקויים חמורים, שבעקבותיהם הורה פקח משרד האנרגיה על סגירה מיידית של שישה בלונים, עקב דליפת גז חמורה שמסכנת את כל אזור השוק, כיוון שהיא עלולה לגרום לפיצוץ. בנוסף, הוצאו מכתבי התראה לבעלי עסקים נוספים על התקנה פיראטית של בלוני גז.

לנג מסכם ואומר כי "כדי למנוע את האסון הבא, הגיע הזמן שהרשויות יכנסו לעומקן של הבעיות המתרחשות בחצר האחורית של לב העיר. נמשיך ללוות את התושבים ולפעול עד לקבלת התייחסות ראויה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח ותושב ישראל

    ככה זה כמו ב-ספרים החיצוניים לחמשת-חומשי-תורה ו-כ-ב-יוםיום ה-יעקוביני היהודי והישראלי עושים עסקים בשטח באים מ-מערכות המימשל והשלטון העניין והמקרה מפורסמים ואז המפורסמים מפורסמים ואוכלים אותה בקטן/בגדול בצר/בקצר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר