מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

מרכז העיר: צעיר חשוד במעשה מגונה – בצאתו מאירועי סליחות

צעיר בן 25, תושב בית שמש, הגיע לירושלים בשבוע שעבר כדי להשתתף באירועי הסליחות. לפי החשד אחרי הסליחות הוא ניצל את מצבה של נערה בת 17, שהיתה תחת השפעת אלכוהול, וביצע בה מעשה מגונה

פורסם בתאריך: 3.10.17 09:29

שוטרי ירושלים עצרו צעיר כבן 25 בחשד כי ביצע מעשה מגונה בנערה בת 17 במרכז העיר. לפי החשד הצעיר, תושב בית שמש, הגיע לירושלים כדי להשתתף באירועי הסליחות, לאחר מכן הוא פגש במרכז העיר את הנערה – אז לפי החשד הם שתו יחד אלכוהול ובהמשך הוא ביצע בה מעשה מגונה.


במשטרה מספרים כי "בתום חקירה מאומצת של חוקרי המשטרה, תוגש היום כנגדו הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים. במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בחשד למעשה מגונה תוך ניצול מצב וזאת בעקבות דיווח שהתקבל מעוברת אורח לפני מספר ימים בו טענה כי רואה זוג מתגופף בפינת גינה ציבורית סמוך לאחד הרחובות מרכז העיר. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בצעיר כבן 25 ובצעירה כבת 17 שלא חשה בטוב. השוטרים זימנו למקום את מד"א אשר פינו אותה במצב קל. החשוד, תושב בית שמש, נעצר והובא לחקירה בתחנת לב הבירה".

מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

 


מחקירת המשטרה עולה כי "החשוד שהגיע לירושלים לאירועי סליחות, פגש בנערה במרכז העיר והשניים קבעו ללכת יחדיו. בדרכם רכשו אלכוהול וככל הנראה שתו יחדיו. עוד עולה כי בשלב מסויים , על פי החשד, ניצל מצבה של הנערה לאחר ששתתה אלכוהול וביצע בה מעשה מגונה. מעצרו של הצעיר החשוד במעשה מגונה תחת ניצול מצב של קטינה, הוארך והיום, שלישי, עם איסוף מיכלול הראיות וביסוס התשתית הראייתית כנגדו, יובא בפני בית המשפט שם תוגש כנגדו הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים. חקירת המשטרה נמשכת ודיווח הועבר לגורמי הרווחה".

בתוך כך, הבוקר המשטרה עצרה חשוד כבן 23 בחשד שרכב על אופניו, הציע לילד בן 12 'סיבוב' עלה אופניים, וביצע בו לפי החשד מעשים מגונים בפניו. היום, שלישי, יובא החשוד להארכת מעצרו. במשטרה מספרים כי אמש, שני, התקבלה במשטרת ישראל תלונתה של אם שהגיעה יחד עם בנה הקטין בן ה-12 לתחנת המשטרה, לפיה אדם זר שאיננה מכירה הרכיב את בנה על אופניו החשמליים ולפי החשד החשד לקח אותו למקום נסתר בו ביצע מעשים מגונים.

 


 

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת לאיסוף ראיות וממצאים נוספים שהובילו לאיתור זהותו של החשוד – בן 23, תושב העיר, ולמעצרו תוך זמן קצר. במקביל העבירו החוקרים דיווח לגורמי הרווחה וזומנה חקירת ילדים. החשוד הובא לתחנת שפט, שם נחקר בחשד למעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 16, במהלכה נקשר למיוחס לו. עם התקדמות החקירה, נבדק חשד לפיו החשוד ביצע מעשים דומים בקטינים נוספים ובאותו דפוס פעולה. היום יובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת לאיתור קורבנות נוספים שייתכן ונפגעו מדפוס פעולתו של החשוד.


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר