אלי יתח (צילום: פרטי)
אלי יתח (צילום: פרטי)

רק אהבה מנצחת: אלי יתח מקרית היובל מחפש זוגיות

אלי יתח, בן 28, שמתמודד עם מחלת ניוון שרירים, בפנייה נרגשת: "אני אדם עם רגשות, לב ונשמה ואני אדע לתת אהבה לאותה חברה ובת זוג"

פורסם בתאריך: 16.10.17 11:33

"אני רוצה להכיר בחורה חמודה וטובה שתהיה מוכנה לקבל אותי עם מה שיש לי, אני אדם עם רגשות, לב ונשמה ואני אדע לתת אהבה לאותה חברה ובת זוג, אני אכבד ואעריך אותה", מספר ל"כל העיר" אלי יתח, בן 28, שמתגורר בקרית היובל, החולה במחלת ניוון שרירים מסוג דושן.

 



 

יתח פרסם השבוע פוסט מרגש בפייסבוק בו הוא מבקש מהציבור הרחב לשתף את הפוסט במטרה למצוא אהבה וזוגיות. "היי אני אלי, בן 28 מירושלים. בחור אופטימי, אוהב את החיים, יודע להקשיב, רגיש, רגוע, סבלני ויודע להראות אהבה", מוסיף יתח וכותב. "יש לי מחלת ניוון שרירים מסוג דושן, היא אינה תורשתית ובהחלט יש לי תחושה בכל נקודה בגוף ואת היכולת לקיים יחסי אישות. אני מתנייד בכיסא גלגלים ממונע ונושם באמצעות מכונת הנשמה. בנוסף לכך, יש לי לב גדול שרוצה לאהוב. אני מחפש בחורה חמודה עם לב טוב, שתאהב ותקבל אותי כפי שאני". יתח ממשיך ומדגיש שעל אף המחלה הקשה: "אני אדם עם רגשות, חלומות ורצונות אך עם מגבלה פיזית שלא מונעת ממני לאהוב. ומאוד אודה לכם אם תשתפו בבקשה את הפוסט כדי שאמצא אהבה".

אלי יתח (צילום: פרטי)

אלי יתח (צילום: פרטי)

ניוון שרירים דושן היא מחלה קשה שמובילה לניוון הדרגתי של השרירים עד כדי אובדן ניידות ויכולת תמרון, שבה 70 אחוז מהחולים בה הם גברים.

 



יתח מדבר רגיל וברור למרות מכונת ההנשמה אליה הוא מחובר. "אני גר בקרית היובל, ואני נמצא כבר חמש שנים במערך דיור לנכים מונשמים",  מסביר יתח, "כיום אנחנו נמצאים בתקופה ובעידן שהרפואה והטכנולוגיה מתקדמים ויש יותר מחקרים ומודעות למחלה. נכון להיום ישנם כמה טיפולים חדשניים ללב, ובערך בעוד ארבע שנים אמורה להיות תרופה ממש מתקדמת ואפילו יכול להיות שתהיה גם תרופה ממשית למחלה. הדבר חשוב מפני שהמחלה פוגעת בשרירים וגם בשריר הלב, ותרופה שתיתן טיפול ללב תוביל לכך שתוחלת החיים של חולי דושן תהיה כמו של אדם בריא. נכון אני נושם באמצעות מכונת הנשמה ויש לי חור בגרון שמחובר אליו צינור, אבל כל עוד הלב עובד רגיל אז תוחלת החיים שלי יכולה להיות רגילה. בנוסף, אני גם יכול לאכול ולשתות דרך הפה".

מה אתה מאחל לעצמך?

"הייתי מאוד שמח ורוצה וחולם שתהיה לי משפחה עם ילדים".

ניתן לצור קשר עם אלי יתח בוואטסאפ  052-4300208

 

אלי יתח (צילום: פרטי)

אלי יתח (צילום: פרטי)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר