חנות ''RESERVED'' בשטוטגרט, קייט מוס (צילומים: יח"צ)
חנות ''RESERVED'' בשטוטגרט, קייט מוס (צילומים: יח"צ)

"במהלך 2018 נפתח חנות של RESERVED גם בירושלים"

כך אומר עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O שקיבלה זיכיון על מותג האופנה הבינלאומי שמכונה 'זארה הפולנית'. "ירושלים עיר חזקה מבחינת אופנה ואנחנו לא מתכוונים לתת לה להיות בדיליי"

פורסם בתאריך: 17.10.17 11:18

מותג האופנה הבינלאומי "RESERVED" צפוי להגיע לעיר במהלך השנה הבאה, כך אומר בשיחה עם "כל העיר" עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O, אשר חתמה על זיכיון לשיווק מותג האופנה הפולני, שהוא בעל פרישה גלובלית עם 461 חנויות ברחבי העולם, בהן בברלין ובלונדון.



"ירושלים היא עיר חשובה מאוד מבחינתנו", אומר משה ומוסיף: "יש בה מספר מתחמים טובים, טובים מאוד אפילו, שאנחנו נמצאים איתם עכשיו בדיאלוג, כך שאנחנו מאמינים שבמהלך 2018 נפתח חנות של "RESERVED" גם בירושלים. אני עדיין לא יודע לומר אם זה יקרה בחצי הראשון של השנה או בחצי השני, אבל זה יקרה. אנחנו צריכים למצוא את הגודל המתאים כי אנחנו מתכננים חנויות של 1,500 מטר וזה לא פשוט".

איפה עומדים המשאים ומתנים?
"אני יכול לומר שכולם רוצים אותנו וכולם בודקים כעת איך הם מעמידים לנו את השטח הגדול שאנחנו צריכים. אני מעריך שהחנות שלנו תיפתח באחד מהקניונים בירושלים ומתקיים כעת דיאולוג בנושא".


חנות ''RESERVED'' בשטוטגרט (צילום: יח''צ)

חנות "RESERVED" בשטוטגרט (צילום: יח"צ)


משה מוסיף ואומר כי "ירושלים אצלנו על המפה. היא עיר הבירה לא רק של מדינת ישראל, היא גם עיר הבירה של האופנה ואני לא אומר את זה סתם כסיסמא. ירושלים עיר חזקה מבחינת אופנה ואנחנו לא מתכוונים לתת לה להיות בדיליי. לדעתי, המותג "RESERVED" הוא פגז עבור הירושלמים. יש שם קולקציות לילדים בדיוק לקהל הירושלמי".


קייט מוס - הפרזנטורית של ''RESERVED'' (צילום: יח''צ)

קייט מוס – הפרזנטורית של "RESERVED" (צילום: יח"צ)


"RESERVED" נחשב למותג אופנה מקביל לזארה בזכות עיצוב דומה, כשקבוצת H&O מבטיחים כי היא תציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר. התכנון של הקבוצה הוא לפתוח שלושה סניפים ראשונים של "RESERVED" באמצע 2018, כשבהמשך מתכוננת פריסה ארצית רחבה עם כ-30 חנויות של המותג ברחבי ישראל.


קולקציית הגברים של ''RESERVED'' (צילום: יח"צ)

קולקציית הגברים של "RESERVED" (צילום: יח"צ)


יצוין כי הפרזנטורית של "RESERVED" היא דוגמנית העל קייט מוס, והמותג נמצא בבעלות של קבוצת "LPP", שבבעלותה חמישה מותגי אופנה כולל "RESERVED", ובסך הכל 1,700 חנויות ב-21 מדינות בעולם.


חנות ''RESERVED'' בשטוטגרט (צילום: יח''צ)

חנות "RESERVED" בשטוטגרט (צילום: יח"צ)


"אחד היתרונות של המותג, מעבר למחירים הזולים, שהוא מותג האופנה הנחשב לבעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם", מדגיש משה, שלדבריו "רמת המחירים בישראל תהיה זהה לאירופה, כשהמותג יציע מחירים נוחים כדוגמת מכנסי נשים ב-80 שקל, חולצות טריקו לגבר ב־39 שקל, ושמלות לנשים ב-89–99 שקל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר