מזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
מזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

נחשפה פרשת שוחד במזרח העיר; 13 נעצרו, אחד מהם עובד עיריייה

הותר לפרסום - חוקרי ובלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) עצרו הלילה לחקירה 13 חשודים, אחד מהם עובד עירייה, בחשד לעבירות בנושא הבנייה הבלתי חוקית במזרח העיר

פורסם בתאריך: 18.10.17 11:23

הותר לפרסום –  המשטרה חוקרת חשד לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור. הלילה עצרה המשטרה 13 חשודים במסגרת חקירה המתנהלת בחשד למעורבות בעבירות בתחום הבנייה הבלתי חוקית במזרח ירושלים בה, לפי החשד מעורב, בין השאר, עובד עירייה.


במשטרה מספרים כי "החשדות לפיהן עובד עירייה ונוספים פעלו לפי החשד, בניגוד לחוק וכל זאת תמורת קבלת שוחד ומרמה, הינו חמור ביותר שכן פוגע באופן ישיר באזרח הנורמטיבי שומר החוק".

היום, רביעי, עברה החקירה מסמויה לגלויה, במהלכה הגיעו חוקרי ובלשי היחידה המרכזית כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט ועצרו את החשודים.

 

כיכר ספרא

כיכר ספרא

במסגרת החקירה הסמויה עלה חשד כי תושבי מזרח ירושלים, פנו, לפי החשד, לגורמים אחרים במטרה שיסייעו בידם להסדיר סוגיות הקשורות לבנייה בלתי חוקית והריסות מבנים. "כאמור, הלילה הפכה החקירה לגלויה, עם פשיטת בלשי היחידה המרכזית על בתי החשודים במזרח ירושלים", מציינים במשטרה, "ובשכונות נוספות בעיר כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט. במהלך הפעילות נעצרו 13 חשודים שהובאו לחקירה ביחידה מרכזית של המשטרה. לפי התפתחות החקירה יובאו מי מהחשודים להארכת מעצרם בפני בית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת".

גורמים בעירייה מציינים כי מדובר בעובד זוטר.

מהעירייה נמסר כי "הפרטים בשלב זה אינם ידועים לעירייה. העירייה פועלת בנחישות כנגד כל מקרה של עבירה על החוק ותשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר