פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

רמת אשכול: פעוטה הושארה נעולה ברכב וחולצה ללא פגע

תושבים ערניים הזעיקו למקום שוטרים, שחילצו את התינוקת, בת כשנתיים. האב אותר בביתו ונלקח לבירור במשטרה

פורסם בתאריך: 18.10.17 12:12

דרמה ברמת אשכול – שהסתיימה הפעם בטוב: תושבים מודאגים שהבחינו בפעוטה בוכייה נעולה ברכב, דיווחו על המקרה למשטרה. שוטרים שהגיעו למקום במהירות חילצו את התינוקת, כבת שנתיים, בחלוף שניות ספורות. היא חולצה ללא פגע ומבלי שנזקקה לטיפול רפואי.

אחת השוטרות הרגיעה את הפעוטה ונתנה לה לשתות מים, ובזמן זה החלו מאמצים לאיתור ההורים. לאחר דקות אחדות אותר אביה של הפעוטה כשהוא בביתו. האב הובא לתחנת המשטרה לבירור הנסיבות, ודיווח הועבר לגורמי הרווחה.

פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, במקרה נוסף שהתרחש בירושלים לפני שלושה חודשים בלשי משטרת ישראל ניפצו שמשת רכב הסעות וחילצו ילדה כבת 5 שהיתה בתוכו – המקרה התרחש ברחוב דרך בית לחם בשכונת תלפיות. הילדה חולצה ללא פגע. לפי החשד במקרה זה נהג ההסעות יצא מרכבו לאחת החנויות באזור והשאיר את הילדה לבדה ברכב ההסעות. תושב שעבר במקום זיהה את הילדה שהיתה מבוהלת והזעיק את המשטרה.

"משטרת ישראל שבה ומדגישה בפני ההורים ובפני כל אדם הנושא באחריות כלפי פעוטות וילדים, כי יש להעניק תשומת לב רבה במיוחד למקרים מסוג זה, על מנת להימנע משכחת ילדים ברכבים או בכל מקום אחר", נמסר מהמשטרה בעקבות האירוע. "מדובר במקרים שלא אחת מהווים סכנה מיידית לחייהם של הילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר