איצקו משיח והטבעת (צילומים: פרטי)
איצקו משיח והטבעת (צילומים: פרטי)

"לפני שחשבתי על הרעיון לתרום את הטבעת, שקלתי לזרוק אותה"

איצקו משיח, בן 40 ממעלה אדומים, תורם טבעת בשווי 3,000 שקלים לאחר שהציע נישואין לבחורה שסירבה: "אני מאמין שלהחזיק את הטבעת זה דבר לא בריא שסוגר את המזל"

פורסם בתאריך: 18.10.17 14:54

איצקו משיח, בן 40 ממעלה אדומים, גרוש מזה שש שנים ואבא לשתי בנות, החליט באחרונה לתרום טבעת אירוסים וזאת לאחר שנענה בסירוב להצעת נישואין.

בפסח האחרון, יממה לאחר שבת הזוג נפרדה ממנו, קנה משיח טבעת בשווי 3,000 שקל והציע לה נישואין. הבחורה, כאמור, סירבה, ולאחר תקופת התאוששות קשה במיוחד, החליט משיח לתרום את הטבעת.

"לפני שחשבתי על הרעיון לתרום את הטבעת, שקלתי לזרוק אותה", מספר משיח בשיחה עם "כל העיר". "אני לא רוצה לראות את הטבעת הזאת. זה הזיכרון האחרון שיש לי ממנה, ממי שהיתה אולי האהבה הכי גדולה שלי. אני מאמין שלהחזיק את הטבעת זה דבר לא בריא שסוגר את המזל. אמרו לי לשמור את הטבעת לפעם הבאה שארצה להתחתן, אבל הטבעת הזאת היתה מיועדת למישהי מסוימת ולא אתן אותה למישהי אחרת".

 

למה לתרום ולא למכור את הטבעת?
"למה לא? אני לא צריך כסף. אנשים כתבו לי בהודעות, אני מוכן לבוא עד אליך ולתת לך כמה שצריך, אבל אני לא מעוניין בכסף. את השכר שלי אני אקבל מלמעלה. אני שלם עם ההחלטה שלי לתרום את הטבעת, אני לא רוצה את הכסף ולא צריך את הכסף. את המצווה שלי אני אעשה. אני מקבל מלא הודעות, מאנשים נזקקים וגם מכאלה שאומרים אני רוצה להציע לחברה שלי וכרגע אין לי. פנה אלי מישהו ואמר 'אני יכול לחסוך, אבל כרגע אין לי'. אז אמרתי לו שאני מעריך את הכנות שלו אבל אני לא חושב שהוא זה שאמור לקבל את הטבעת".

ואיך תחליט מי יקבל את הטבעת?
"יש כרגע בחור מראשון לציון על הכוונת. המטפלת של אבא שלו שלחה לי הודעה וכתבה לי אם אתה באמת רוצה לתרום, תדבר איתו. הסיפור שלו נגע לי ללב. דיברתי איתו ונכנסתי לפייסבוק שלו. הוא בן 34 ונראה נחמד. יש לו חברה שהם ביחד 4.5 שנים. הוא רוצה להציע לה נישואים אבל הוא רוצה להתחתן רק ברבנות ובלי אולם כי אין לו גם את היכולות, הוא לא עובד ואבא שלו עיור ונראה לי שזה הכיוון".

ומה הלאה מבחינתך?
"עכשיו אני פנוי לקשר ורוצה קשר. את לא מבינה כמה הצעות מגונות אני מקבל בפרטי. המצווה מחזירה את עצמה. אמרו לי שדרך זה יכול להיות שאני אכיר מישהי, אבל לא חשבתי שזה מה שיהיה. אני מקבל פידבקים והאהבה והערצה וזה כיף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר