הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הר חומה: מדוע מתעכבות העבודות להקמת פארק בשכונה?

דלית גהן, פעילה חברתית ותושבת השכונה: "הפארק היה אמור להיבנות כבר לפני שנים, אולם במקומו בנו מגרש כדורגל למכביה". העירייה: "אנו מתעדים לפתח את חלקו השני של השטח בתיאום עם המינהל הקהילתי"

פורסם בתאריך: 24.10.17 13:43

תושבי הר חומה החלו במאבק לקידום הקמת פארק חדש בשכונה, שהיה אמור להיבנות סמוך למגרש הכדורגל החדש. לטענת התושבים, עבודות ההקמה היו אמורות להתחיל, אולם בעקבות המכביה, נדחה הפרויקט לבניית הפארק לטובת הקמת מגרש הכדורגל.

במסגרת המאבק, נפתחה עצומה באינטרנט, נשלחו מכתבים לראש העיר ניר ברקת ולשר הבינוי והשיכון יואב גלנט (כולנו), וצפויות להיערך פגישות מול גורמים שונים בעירייה. בעצומה, שעליה חתומים עשרות תושבים, נכתב בין השאר כי "בשכונת הר חומה המונה קרוב ל-30,000 תושבים מתגוררות הרבה משפחות צעירות, עם ילדים בגילאים שונים ובין כל הצרכים הרבים עולה צורך גדול במיוחד והוא – הקמת מתחם גדול וירוק אשר ישמש את הילדים וההורים בפעילויות השונות תוך התחשבות בצרכי התושבים העולים מהשטח. לצערנו, נכון לעכשיו, עדיין לא נבנה הפארק המתוכנן. אנו מבקשים להאיץ באופן מיידי, ללא כל דחיות ועיכובים נוספים את בנייתו של הפארק לרווחת כלל התושבים בשכונה".

 



 

דלית גהן, פעילה חברתית ותושבת השכונה, מיוזמות המאבק, מציינת כי "הפארק היה אמור להיבנות כבר לפני שנים, אבל במקומו בנו מגרש כדורגל עבור המכביה ותוכנית ההקמה של הפארק זזה הצידה. אנחנו יודעים שמגרש הכדורגל עלה מיליונים, ואנחנו חוששים שלא נשאר מספיק כסף לבניית הפארק. הרגשנו שאין לנו מענה במינהל הקהילתי. אם תושבים לא יקומו ולא יפעלו זה לא יקרה. אין מי שנלחם בשבילנו. אנחנו קבוצה של תושבים שכולנו מבינים את החשיבות של בניית פארק בשכונה".

מהעירייה נמסר: "בשנה האחרונה השקיעה עיריית ירושלים משאבים רבים לפיתוח המרחב הציבורי בשכונה ובכלל זה הקמת מגרש הכדורגל, לרווחת תושבי השכונה והעיר. השטח עליו הוקם מגרש הכדורגל מיועד לפארק ולמתחם פעילות נוסף. מגרש הכדורגל עמד בסדר עדיפות ראשון להקמה בשל משחקי המכביה וכעת אנו מתעדים לפתח את חלקו השני של השטח בתיאום עם המינהל הקהילתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר