תינוקת בבית חולים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בת שנה וחצי מאושפזת בשערי צדק עקב סם שנמצא בגופה

הפעוטה פונתה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני - מבדיקות שנערכו בגופה נמצאה רמה גבוהה של מריחואנה. הוריה נעצרו לחקירה במשטרה

פורסם בתאריך: 24.10.17 15:07

פעוטה כבת שנה וחצי פונתה היום, שלישי, במצב בינוני למרכז הרפואי שערי צדק, כשהיא מצב בינוני לאחר שסם נמצא בגופה. לפי החשד, לאחר בדיקות שנערכו הסם שנמצא בגופה הוא מריחואנה. הוריה של הפעוטה עוכבו לחקירה בתחנת מרחב מוריה.

במשטרת ירושלים מספרים כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה מבית חולים אודות פעוטה כבת שנה וחצי, שפונתה מקופת החולים אליה הובאה ע"י הוריה כשהיא במצב בינוני. בבדיקות שבוצעו עלה חשד להימצאות סם בגופה. חוקרי משטרה הגיעו למקום, פתחו בחקירה ועיכבו את הוריה של הפעוטה שהובאו לחקירה בתחנת מוריה. במסגרת החקירה הועבר דיווח לגורמי הרווחה".

במשטרה מעדכנים ומדווחים כי "בהמשך לאירוע בו דווח למשטרה על פעוטה כבת שנה וחצי, שהגיעה היום לבית החולים במצב בינוני, כאמור, המשטרה פתחה בחקירה. חוקרי המשטרה אספו ממצאים וראיות ועיכבו לחקירה את הורי הפעוטה, תושבי ירושלים בגילאי 25 ו-34. מהחקירה עולה כי האם הבחינה בבוקר כי הפעוטה מתקשה להתעורר ולקחה אותה למרפאה קרובה משם פונתה לבית החולים שבבדיקות שביצעו נמצאו שרידי סם בגופה. דיווח הועבר לגורמי הרווחה שמטפלים בפעוטה יחד עם הסבתא. בסיום החקירה הוחלט על מעצר ההורים אשר מחר יובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינם".


ד"ר גיורא וייזר, מנהל מחלקה דחופה ילדים בשערי צדק: "הפעוטה הגיעה אלינו הבוקר למעשה כשהיא מחוסרת הכרה ולא מגיבה, ללא מחלות רקע או מחלות עכשוויות. כחלק מהבירור במצבים כאלה, עשינו בדיקה למציאת חומרים בגופה ומצאנו שיש לה רמה גבוהה של מריחואנה. הפעוטה מטופלת – היא תחת מוניטור, יכול להיות שהיא תועבר בהמשך לטיפול נמרץ, תלוי במצב שלה ובקצב ההתאוששות שלה".

 

שערי צדק (צילום:באדיבות המרכז הרפואי שערי צדק)

שערי צדק (צילום: באדיבות המרכז הרפואי שערי צדק)

 

רמת אשכול: פעוטה הושארה נעולה ברכב

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר