אמצעי לחימה, נשקים, רימונים שנתפסו במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)
אמצעי הלחמה שנתפסו המזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

נשקים, רימונים ותחמושת: פשיטה משטרתית במזרח העיר

הלילה, בפעילות ממוקדת הגיעו בלשים לביתו של צעיר, בן 24, במזרח העיר ותפסו אמצעי לחימה בלתי חוקיים

פורסם בתאריך: 26.10.17 11:04

מתחילת השבוע פועלת משטרת ירושלים במזרח העיר – גם הלילה נכנסו בלשים לאחת השכונות במזרח ירושלים  ובפעילות ממוקדת מודיעין של בלשים, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של המשטרה, בוצע חיפוש בביתו של חשוד כבן 24, לגביו עלה החשד כי הוא מחזיק אמצעי לחימה בלתי חוקיים.

 



 

במשטרה מספרים כי במהלך החיפוש בביתו איתרו השוטרים מחסן בו נתפסו נשק מסוג אקדח FN, תחמושת רבה מסוגים שונים, רימונים מסוגים שונים, מחסניות ואמצעי לחימה. מבירור פרטי החשוד עולה כי הורשע בעבר בגין עבירות מתחום אמצעי הלחימה ואף ריצה עונש מאסר. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת שפט בחשד להחזקת אמצעי לחימה. הבוקר חמישי, הובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.

 

אחד האופנועים שנמצאו בפשיטה במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

אחד האופנועים שנמצאו במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

בתוך כך, בפעילות מבצעית שנערכה אתמול, רביעי, בשועפאט, תפסה המשטרה שני אופנועים גנובים וסכין ביתו של חשוד. במשטרה מספרים כי עם כניסת הכוחות לשכונה וביצוע הפעילות החל יידוי אבנים לעבר הכוח שפיזר את מפירי הסדר תוך שימוש באמצעים. הכוח עצר חשוד שבחיפוש שבוצע נתפסה ברשותו סכין, כמו כן נתפסו 2 אופנועים שבבדיקה עלה כי מדובר באופנועים שנגנבו משכונה בדרום העיר. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת שפט.

 



 

אחד האופנועים שנמצאו בפשיטה במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

אופנוע נוסף שנמצא (צילום: דוברות המשטרה)

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור ותפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה כאחד מהיעדים המרכזים במסגרת תוכניתה להעמקת מתן השירות לאזרח הנורמטיבי", נמסר מהמשטרה, "הגברת הביטחון ומניעת הגעת אמצעי לחימה לידיהם של פעילי טרור לצד צמצום ומניעת האלימות בקרב תושבי מזרח ירושלים וכפרי העוטף ובמטרה להקנות לתושבים אורח חיים שגרתי ובטוח. משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות יזומה וממוקדת לאיתור ותפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במסגרת מאבקה בפשיעה האלימה, מניעת הגעת אמצעי לחימה לידיהם של פעילי טרור ותוך מתן דגש לתופעת השימוש בנשק המוכוון לא אחת גם לסכסוכים פנימיים בקרב תושבי מזרח ירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר