פריצה לחנות אופניים במאה שערים
פריצה לחנות אופניים במאה שערים

וידאו – מאה שערים: צעירים תועדו פורצים לחנות אופניים

בתיעוד מצלמת האבטחה נראים שני צעירים פורצים לחנות האופניים ויוצאים עם שלל, בעל המקום הגיש תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 26.10.17 13:48

בלילה שבין רביעי לחמישי, בסביבות השעה 4:45 לפנות בוקר, נפרצה חנות "אופני בר עמי" ברחוב מאה שערים 4. מצלמות האבטחה של החנות תיעדו את הפריצה, ואף ניתן לראות שם את הפורצים בבירור. לדברי בעל החנות מהמקום נגנבו שני זוגות אופניים ומברגה בשווי של 12 אלף שקלים.

 



 

מתיעוד מצלמות האבטחה נראים שני הצעירים מגיעים רכובים על אופניים ומנסים לפרוץ את החנות. אחד מהם נראה זורק סלע על שמשת דלת החנות, וכך למעשה הם מצליחים לחדור פנימה ולגנוב את השלל.

עמית בר עמי, מבעלי החנות, פרסם הבוקר, חמישי, את תיעוד הפריצה בדף הפייסבוק שלו. ל"כל העיר" הוא מספר: "רואים במצלמה בבירור שהם באו במטרה לקחת שני זוגות אופניים. הם זרקו אבן, ניפצו את השמשה ונכנסו. בפנים הם גם ניסו לפתוח את הקופה ולא הצליחו".

 

 

בר עמי מוסיף ומציין כי בזכות ערנות של התושבים, הוזעקה המשטרה למקום: "משאית שעברה הזעיקה את המשטרה, שהגיעה שלוש או ארבע דקות לאחר מכן, אבל לצערי הגנבים כבר ברחו והשוטרים לא הספיקו לתפוס אותם".

בר עמי הגיש תלונה במשטרה ואומר ל"כל העיר" כי "בשנה האחרונה החנות נפרצה שלוש פעמים. בפעם הראשונה פרץ נרקומן מאזור המרכז וגנב לנו שני זוגות אופניים, הוא נתפס. בפעם השנייה גנבו לנו אופניים בשווי של 15 אלף שקלים, אבל במקרה הזה הגנב לא נתפס".

 

חנות האופניים בר עמי (צילום: נתן והב)

חנות האופניים בר עמי (צילום: נתן והב)

"ברחוב יש בעיקר חנויות ספרים", הוא מתאר, "אז הם לא סובלים מפריצות. אצלנו זה משהו שיטתי, נכנסים זורקים אבן, שוברים את החלון והולכים. אבל עכשיו נראה לי שלא נשארה לנו ברירה, ונתקין סורגים. בכל זאת מדובר על חנות במאה שערים. זה מקום שתמיד עוברים בו אנשים ואף פעם לא היו בעיות של פריצות, אבל בשנה האחרונה זה ממש כבר בלתי נסבל. מאז שבאו האופניים החשמליים".

ממשטרת ירושלים נמסר: "הוגשה תלונה והמשטרה פתחה בחקירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר