אוטובוס בירושלים (צילום: מיכל פתאל)
(צילום: מיכל פתאל)

תושב העיר חשוד בביצוע מעשים מגונים בנשים באוטובוס

אמש, התקבל דיווח במוקד המשטרה, לפיו אדם שעלה על אחד מקווי האוטובוסים, נוגע בנשים, מטריד אותן ומבצע בהן מעשים מגונים

פורסם בתאריך: 2.11.17 12:09

תושב העיר, בן 51, חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנשים שנסעו באוטובוס בעיר.אמש, רביעי, התקבל דיווח במוקד המשטרה, לפיו אדם שעלה על אחד מקווי האוטובוסים בירושלים נוגע בנשים, מטריד אותן ומבצע בהן מעשים מגונים.

 



במשטרה מספרים כי השוטרים שקיבלו את הדיווח, פעלו בנחישות ותוך זמן קצר איתרו את האוטובוס ואת החשוד בתוכו ועצרו אותו. במקביל גבו עדויותיהן של נשים שהוטרדו על ידי החשוד. החשוד, בן 51, תושב ירושלים, הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לביצוע מעשים מגונים, במהלכה נקשר למיוחס לו. מהמשטרה נמסר כי בהמשך יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

אוטובוס בירושלים (צילום: מיכל פתאל)

(צילום: מיכל פתאל)

"הנחישות והתגובה המהירה של השוטרים הביאו להפסקת העבירה תוך זמן קצר ולמעצרו של החשוד", מציינים במשטרה, "מעשים מגונים הינם מהעבירות החמורות הפוגעות באיכות חיי התושבים ובסביבתם, כנגד עבירות אלו המשטרה פועלת ותמשיך לפעול בנחישות וביד קשה במטרה לספק סביבה בטוחה לאזרח הנורמטיבי שומר החוק".

בתוך כך, בתחילת החודש משטרת ירושלים עצרה בן 22, המתגורר בירושלים, בחשד לביצוע עבירות מין קשות בילדה בת 13 במספר מקרים במחסן ביתו. "זהו אחד התיקים הקשים והמזעזעים בהם טיפלנו", אמרו חוקרי המשטרה, "צריך לזכור כל הזמן ולהזכיר לילדים שברשת האינטרנט אורבים עבריינים פוטנציאלים המחפשים 'לצוד' קטינים וקטינות תמימים".

במקרה נוסף שהתגלה בחודש שעבר, תושב העיר, המתנדב במקווה בדרום העיר, כבן 66 נעצר בחשד כי במשך יותר משנה ביצע עבירות מין קשות בשלושה אחים בגילאי 16-13. תחילת הפרשה בתלונתו של רב ישיבה בעיר, שטען כי שלושה אחים סיפרו לו כי במקווה שאליו הם נוהגים ללכת, באחת השכונות בדרום העיר, עובד אדם המבצע בהם עבירות מין זה תקופה ארוכה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר