כנופיית פורצים (צילום: דוברות המשטרה)
שלל חוליית הפורצים (צילום: דוברות המשטרה)

חוליית פורצים שפעלה בירושלים נתפסה על חם

ארבעה חשודים נתפסו בזמן שניסו לפרוץ לבית. אחד מהם השתמש בתרסיס פלפל בעת מעצרו, בניסיון להימלט. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 3.12.17 13:41

חוליית פורצים שפעלה לפי החשד בירושלים ובסביבתה, נתפסה בסוף השבוע על חם ביישוב סמוך לעיר. החוליה, שכללה ארבעה חשודים, ניסתה לפרוץ לבית פרטי ביישוב, אך נצפתה בזמן אמת על ידי בלשי משטרת ישראל, שפעלו באזור במסגרת פעילות לאיתור גנבים ופורצים.

 



 

השוטרים עצרו את הארבעה ברכבם. בחיפוש שנערך במכונית נמצא רכוש רב יקר ערך, כולל אקדח ותחמושת, תכשיטים, שעונים, מחשב נייד, טלפונים ניידים ועוד. כמו כן, התגלו ברכב כלי פריצה רבים מסוגים שונים, וכן כפפות וכובעים.

 


כנופיית פורצים (צילום: דוברות המשטרה)

שלל חוליית הפורצים (צילום: דוברות המשטרה)


 

אחד החשודים ניסה להתנגד למעצרו, ואף השתמש בתרסיס פלפל נגד השוטרים בניסיון להימלט, אך בסופו של דבר כל הארבעה נעצרו והועברו לחקירה.

בחקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) בירושלים התברר כי החוליה מורכבת משני תושבי מזרח ירושלים ומשני שוהים בלתי חוקיים, תושבי הרשות הפלסטינית. לפי החשד העולה מממצאי החקירה הוא שהארבעה פעלו יחד במשך תקופה מסוימת, במטרה להתפרץ לבתים בירושלים ובסביבה. המשטרה מייחסת להם התפרצויות נוספות, לבד מזו שאירעה בסוף השבוע, לצד עבירות כמו כניסה לישראל שלא כחוק, החזקת נשק שלא כדין ותקיפת שוטר.

 

 

במשטרה מספרים כי השוטרים איתרו את בעל הבית שאליו פרצה החוליה, ועדכנו אותו על תפיסתם ועל מעצרם של החשודים, וכן על איתור רכושו. החשודים הובאו בפני בית המשפט, שהאריך את מעצרם.

 


כלי הפריצה של חוליית הפורצים (צילום: דוברות המשטרה)

כלי הפריצה של חוליית הפורצים (צילום: דוברות המשטרה)


 

ממשטרת ישראל נמסר כי "אנו פועלים באפס סובלנות, בנחישות ובכל הכלים העומדים לרשותנו, תוך עבודת שטח גלויה, סמויה וממוקדת, במטרה לאתר גורמים עבריינים המנסים לפגוע בביטחונו וברכושו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק, ולהביא לתפיסתם, למעצרם, לחקירתם ולהבאתם לדין".

 


הקדח שנתפס בידי אחד מחברי חוליית הפורצים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר