רחוב נופי מדבר (צילום: יעלה גדעון)
רחוב נופי מדבר (צילום: יעלה גדעון)

הפרויקטים החדשים בפסגת זאב מזרח: היעדר קליטה סלולרית

דיירי הרחובות החדשים, ביניהם נופי מדבר, מתלוננים על בעיות קליטה קשות: "אנחנו הולכים עד הגינה הציבורית כדי לדבר בנייד"

פורסם בתאריך: 11.12.17 10:08

שכונת פסגת זאב מזרח אינה עונה. דיירי הפרויקטים החדשים בשכונה, ביניהם תושבי רחוב נופי מדבר, מתלוננים על היעדר קליטה סלולרית. רפי חג'אג', תושב הרחוב, מתאר: "אנחנו הולכים עד הגינה הציבורית כדי לדבר בטלפון הנייד. בשעות הערב אפשר לראות הרבה תושבים בגינה – כולם באים כדי לדבר בטלפון, לאן הגענו? אף אחד היום כבר לא נותן מספר טלפון קווי, תמיד מוסרים מספר נייד, וכך יוצא שלא מצליחים למצוא אותנו".

 


 


 

 

אהוד רמבח, יו"ר מינהל קהילתי פסגת זאב, מציין: "אני גר באזור ואכן זו בעיה קשה. נכון שאנחנו משלמים כבר ארנונה לעירייה, אבל בשל העובדה שהאזור איננו תחת רשות העירייה, אנו מקבלים שירותים מצומצמים".

 

רחוב נופי מדבר (צילום: יעלה גדעון)

רחוב נופי מדבר (צילום: יעלה גדעון)

 

 

מהעירייה נמסר: "הדברים אינם נכונים. מי שקובע האם צריך והיכן להציב אנטנה הוא המשרד להגנת הסביבה, לפי הקריטריונים שלהם ובהתאם לבקשות של חברות הסלולר להצבה. העירייה נדרשת רק לנושא היתר בנייה להצבה פיזית של האנטנה ולאחר קבלת כל האישורים מהמשרד להגנת הסביבה".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר: "המשרד להגנת הסביבה לא קיבל בקשה כלשהי להקמת מוקד שידור חדש בפסגת זאב מזרח ולכשתתקבל תטופל במהירות. המשרד להגנת הסביבה פועל מתוקף חוק הקרינה הבלתי מייננת למנוע חשיפה לא סבירה ולא מוצדקת מהקמת והפעלת מוקדי שידור. באחריות המשרד לאשר את מיקום האנטנות הסלולאריות המוצע על ידי החברות המספקות שירותי תקשורת סלולרית בתיאום עם הרשות המקומית, תוך בחינת היבטי הבטיחות ושמירה על בריאות הציבור".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר