מכון היופי החדש של זכרון מנחם (צילום: זכרון מנחם)
מכון היופי החדש של זכרון מנחם (צילום: זכרון מנחם)

עמותת זכרון מנחם השיקה מכון יופי לחולות סרטן בבית וגן

המכון החדש יעניק טיפולי יופי מגוונים למתמודדות עם מחלת הסרטן, כולל התאמת פאות אישית והדרכה בטיפול השוטף בפאה 

פורסם בתאריך: 8.1.18 14:18

עמותת זכרון מנחם השיקה מכון יופי מיוחד, שישרת חולות סרטן, ומשפחותיהן ותורמות שיער. המכון נמצא במרכז היום בירושלים ברחוב ליאו ויסמן 10 בשכונת בית וגן, והוא מכיל שלוש עמדות טיפול: שיער, מניקור ואיפור. בנוסף ישנו במקום חדר עיסויים.



לאירוע ההשקה הגיעו 40 נשים, שבאו לתרום את שיערן. כולל ילדה בת 6, שאמרה שהיא רוצה לתת את שיערה במתנה. הסלון ייתן שירות לחולות אונקולוגיות, שבו יתאימו להן פאות, ללא חשיפה למבקרים אחרים, ועל ידי יחס אישי.

מכון היופי החדש של זכרון מנחם (צילום: זכרון מנחם)

(צילום: זכרון מנחם)

כזכור, לפני שבועיים ערכה עמותת זכרון מנחם מבצע תרומות שיער כלל ארצי, כאשר הפרזטורית של הקמפיין היתה נועה אזולאי, בת 18, שמתגוררת בהר חומה. אזולאי כיכבה על שלטי חוצות לקידום הקמפיין השנתי לתרומות שיער של עמותת זכרון מנחם. אזולאי הבריאה לפני כשלושה חודשים מסרטן העצמות והצליחה, תוך כדי הליך הטיפולים, לסיים את לימודיה בתיכון סליגסברג, במגמת בגרות מלאה בביולוגיה ובערבית.

בעמותת זכרון מנחם מציינים כי הם הבינו כי אחד מהצרכים של החולות הוא לדעת איך לטפל באופן שוטף בפאות. בדומה לשיער רגיל, הפאה צריכה תחזוקה שוטפת שכוללת חפיפה, צביעה ועוד. נשים רבות מעידות על כך שהן אינן יודעות לעשות זאת. עם קבלת הפאה במכון, יסבירו לנשים, כיצד לטפל בפאה, ובנוסף, יתקיימו הרצאות לשם כך. המכון צפוי גם לתת שירות לאימהות של החולות.

המכון נבנה מכספי תרומות ומתוך ההבנה של עמותת זכרון מנחם ששמחת החיים של החולים חיונית למען החלמתם. המקום יתופעל על ידי בעלות מקצוע בהתנדבות. לשעות הפתיחה של המקום מומלץ להתעדכן באתר של זכרון מנחם.

מכון היופי החדש של זכרון מנחם (צילום: זכרון מנחם)

(צילום: זכרון מנחם)

חיים ארנטל, המייסד ויו"ר עמותת זכרון מנחם אמר: "ילדה שמתמודדת עם הסרטן, לא תחשוב ללכת למכון יופי ולהשקיע בעצמה. אמא לילד חולה סרטן לרגע לא תעלה על דעת עצמה ללכת ולהתפנק במניקור. אבל אנחנו בזכרון מנחם יודעים עד כמה חשוב לאימהות וגם לצעירות וילדות חולות לקחת שעה, לטפל ולהשקיע בעצמן. זה עושה פלאים להרמת מצב הרוח. אנחנו רואים את זה בחיוכים שלהן אחרי ערבי יופי שאנחנו מארגנים ובנינוחות. אני שמח שמעתה נוכל להעניק עוד פינוקים וטיפולים למי שצריך. זאת הזדמנות להזמין כל איש ואשת מקצוע להגיע ולהתנדב במכון. אני מבטיח שהוא לא יתחרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר