המגרש שבו מתוכנן לקום חניון האוטובוסים (צילום: ארנון בוסאני)
המגרש שבו מתוכנן לקום חניון האוטובוסים (צילום: ארנון בוסאני)

משכנות האומה: נקודת איסוף תלמידי הנהיגה תבוטל

בעקבות הקמת פרויקט הכניסה לעיר: נקודת העצירה לאיסוף תלמידי הנהיגה תועבר לחניון מתחם הדואר

פורסם בתאריך: 3.1.18 08:35

בעקבות פרויקט הכניסה לעיר – נקודת העצירה לאיסוף תלמידי הנהיגה תבוטל ותועבר לחניון מתחם הדואר המחודש. החל משבוע הבא, יום ראשון, 7.1.18, יפסיקו מורי הנהיגה בעיר את פעילותם באזור משכנות האומה ומיקומם יועתק אל חניון מתחם הדואר. בפרויקט הכניסה לעיר מציינים כי "מהלך זה בא כחלק מתפיסה כוללת לכל אורך פרויקט 'הכניסה לעיר' לייעל באופן מתמיד את העבודות תוך חתירה לקיצור זמנם וכן שיפור התנאים הסביבתיים לרווחת התושבים".

 



שטח החניון המחודש במתחם הדואר אליו יועברו מורי הנהיגה והתלמידים, נסלל במיוחד בשבוע החולף, והוצבו בו תמרורים בהתאם לצורכי הלומדים והמורים, ולנוחיותם.

כזכור, פרויקט 'הכניסה לעיר', שבהקמתו מושקעים 1.4 מיליארד שקלים, יתפרש על פני שטח של כ־300 דונם וצפוי להוסיף עוד כ־65,000 אלף מקומות עבודה חדשים. הרובע החדש יכלול מרכזי עסקים, תיירות, מלונאות, פנאי ותרבות, רכבת מהירה, שתי רכבות קלות, נתיבי תחבורה ציבורית ופרטית ושטח ציבורי רחב להולכי רגל.

עמדת איסוף תלמידי הנהיגה במשכנות האומה (צילום: יח"צ)

עמדת איסוף תלמידי הנהיגה במשכנות האומה (צילום: יח"צ)

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר", תושבי שכונת משכנות האומה נאבקים נגד תוכנית העירייה להקים חניון אוטובוסים זמני סמוך לדירותיהם. זאת ועוד, במסגרת הפרויקט נערכו שינויים בהסדרי התנועה במקום.

יו"ר מינהל קהילתי לב העיר ד"ר אופיר לנג: "בתקופה האחרונה לקחנו חלק בסדרת דיונים בעיריית ירושלים ובמשטרת התנועה, במטרה להעלות את הסוגיות המרכזיות הנוגעות לאיכות החיים של התושבים בשכונת משכנות האומה. בישיבה עם מנכ"ל עיריית ירושלים יחד עם ראשי האגפים סיכמנו על שורה של צעדים הנוגעים להסדרי תנועה וחנייה בשכונה, ביניהם העתקת תחנות לימוד הנהיגה למתחם הדואר, הפיכת רחוב זבולון המר לדרך ללא מוצא, סימון חניות כחול-לבן בחלק מהרחובות ובחינת הרחקת תחנות קווי הסעות מאזור בנייני המגורים. לצד זאת, המחלוקת סביב מיקום החניון התפעולי של האוטובוסים עומדת בעינה ואנו נמשיך לפעול וללוות את התושבים עד אשר ימצא פתרון לסוגיה".

בפרויקט הכניסה לעיר ציינו כי "'הכניסה לעיר' הינו פרויקט בעל חשיבות לאומית אשר ימצב את העיר ירושלים כמרכז עסקים, בילוי ופנאי ואשר צפוי להוסיף כ-60 אלף מקומות עבודה חדשים. הפרויקט יזניק את ירושלים קדימה ויעניק לתושביה מגוון אפשרויות תעסוקה, מוסדות תרבות חדשים ושדרוג משמעותי באמצעי התחבורה הכוללים רכבת מהירה מת"א והפחתת עומסי התנועה בכניסה לעיר. במסגרת העבודות על הפרויקט, יתקיימו שינויים לסירוגין בהסדרי התנועה ובסיומן ייהנו התושבים ממרחב ציבורי משודרג. איכות ושיגרת חיי התושבים הינם ערך מוביל עבורנו במהלך העבודות ועל כן קיימנו את המפגש עם התושבים. אנו מצטערים על אי הנוחות הזמנית ועושים הכל כדי להקל על התושבים ולשמור על שגרת חייהם ככל הניתן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניסים

    הגיע הזמן !!!
    זאת פשוט הייתה תקופה בלתי נסבלת, לא מספיק שקודחים לנו בראש בכל בוקר צהריים ערב ולילה !
    גם כשרצינו לצאת מהבית מורי הנהיגה האלה היו חוסמים כל נתיב אפשרי !!!!
    כל הכבוד לעיריית ירושלים !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר