פשיטה משטרתית על בתי עסק בעיר העתיקה - שוטרים בפתח בית עסק (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות עוקץ תייר במסעדה בעיר העתיקה: מבצע אכיפה נרחב בבתי עסק באזור

בעקבות תלונתו של תייר כי שילם 36,000 שקל במקום 350 שקל במסעדה בעיר העתיקה: היום, שלישי, פשטה המשטרה על בתי עסק שונים באזור - במסגרת מבצע אכיפה אותרו, לטענת המשטרה, כ-250 ק"ג של בשר שאינם ראויים למאכל אדם וליקויי בטיחות בבלוני גז

פורסם בתאריך: 2.1.18 18:33

שוטרי מרחב דוד הגיעו היום, שלישי, לעיר העתיקה וערכו מבצע אכיפה משולב לאיתור בתי עסק שלטענת המשטרה פוגעים בתיירות המקומית ובתושבים. במשטרה מספרים כי "בתקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות ודיווחים מתיירים ואזרחים שביקרו בעיר העתיקה בירושלים, לפיהם במהלך ביקורם וקניות שערכו בבתי עסק שונים בהם מסעדות, נפלו קרבן לעושק כספי שנעשה לפי חשד המשטרה ללא ידיעתם ובניגוד לחוק".

 

פשיטה משטרתית על בתי עסק בעיר העתיקה - תחנת מרחב דוד (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)



 

במשטרה ממשיכים ומספרים כי "לפני כשבועיים התקבלה תלונתו של תייר מאוסטרליה, לפיה עת שסעד יחד עם משפחתו במסעדה מקומית, חויב חשבונם במחיר מופקע של 36 אלף שקל, במקום הסכום אותו אמור היה לשלם שעמד על כ-350 שקל. חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה תוך עיכוב בעלי המסעדה, ודאגו להשיב לתייר את כספו".

פשיטה משטרתית על בתי עסק בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות התלונות החליטה המשטרה לפעול באזור. "למען ביטחונם של מאות אלפי התיירים הפוקדים את העיר העתיקה לאורך השנה", מציינים במשטרה, "המבקרים והתושבים המקומיים, ערכה היום המשטרה מבצע אכיפה משולב יחד עם גורמי אכיפה ורשויות בהם משרד הבריאות, כבאות והצלה, עיריית ירושלים, מינהל הגז וצוותים של פקיד שומה ירושלים 2. מטרתו של המבצע הינה לבצע אכיפה משולבת בבתי עסק בהם עולה החשד כי מבוצעות עבירות על סוגיהן, למנוע אותן טרם התרחשותן ולאכוף את החוק בתחומים השונים על ידי הרשויות וגורמי האכיפה".

 

פשיטה משטרתית על מסעדות בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

לדברי משטרת ירושלים "בבתי העסק שנבדקו אותרו כ-250 ק"ג של בשר שהוחזק במקום בניגוד לצו בית משפט ושאינו ראוי למאכל אדם, הבשר הוחרם והועבר להשמדה. עוד אותרו ליקויי בטיחות חמורים – 5 בלוני גז שאותרו בבית העסק הוחרמו בשל אחסון והתקנה לא תקניים וכן בעלי המקום זומנו על ידי רשויות המס".

פשיטה משטרתית על בתי עסק בעיר העתיקה - שוטרים בפתח בית עסק (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

"תוצאותיו של המבצע המשולב, שנערך בהובלת המשטרה, יחד עם הרשויות מהווים נדבך מרכזי נוסף וחשוב באכיפה המשולבת, הסמויה והגלויה המתבצעת כל העת", מדגישים במשטרה, "משטרת ישראל תמשיך לפעול ככל שיידרש בשיתוף גורמי האכיפה והרשויות על מנת לוודא שכלל הציבור והתיירים המבקרים באתרים השונים ברחבי הארץ, ובכלל זה בירושלים ובעיר העתיקה, נהנים מסביבת חיים בטוחה ובטיחותית לה הם ראויים, וזאת במטרה לשמור על בריאותם, שלומם וביטחונם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ג'ו

    שיעשו ביקורת על נהגי המוניות שעומדים בכניסה לשער יפו ומסרבים לקחת נוסעים לפי המונה למלון ממילא המלך דוד לממילא מצודת דוד מלון המלכים וכיו"ב. אני ומפקיעים מחירים בלי פחד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר