מתוך הסרטון של זאב הפסגה (צילום מסך)
מתוך הסרטון של זאב הפסגה (צילום מסך)

וידאו – פסגת זאב: יוזמה קהילתית-חברתית לפתיחת קניון וירטואלי

אחרי שברשת הופץ סרטון המבשר על פתיחת קניון חדש - התמונה מתבהרת: מדובר בפלטפורמה דיגיטלית חברתית להוזלת הקניות של תושבי פסגת זאב

פורסם בתאריך: 25.1.18 09:10

שכונת פסגת זאב רעשה וגעשה בשבועות האחרונים, בעקבות סרטון, איך לומר, קצת מוזר ויוצא דופן, אבל בהחלט מאוד מסקרן, שעלה לרשתות החברתיות. הפרסום הודיע על פתיחתו של "קניון חדש" בשם "זאב הפסגה" בשכונה, ואף כלל את תאריך הפתיחה המיועד – 1.3.2018.

כל זה גרם לבלבול גדול מאוד בקרב תושבי השכונה, שכן מדובר על פרק זמן של חודש וחצי בלבד עד הפתיחה – ולאף אחד באזור לא ידוע על אתר בנייה שבו מוקם הקניון, כביכול.

ל"כל העיר" נודע פשר הסיפור שמאחורי הסרטון המסתורי: מדובר ביוזמה קהילתית-חברתית להקמת קניון וירטואלי של בעלי העסקים בשכונה, שכידוע מתמודדים עם בעיות הנוגעות למשיכת לקוחות למרכזי הקניות הקיימים, בעיקר עקב בעיות חניה ותנועה שיצרה הרכבת הקלה.

היוזמה פותחה על ידי פעיל חברתי מוכר בשכונה, שאינו מעוניין בשלב זה להיחשף. במסגרתה יוכלו העסקים בשכונה לזכות בפלטפורמה מקוונת מלאה – חנות אינטרנטית מקצועית, בתוספת פרסום מאסיבי ממומן ברשתות החברתיות, בעלות של כמה מאות שקלים בחודש בלבד.

פסגת זאב (צילום: טס שפלן)

פסגת זאב (צילום: טס שפלן)

יוזמי המהלך טוענים כי בבדיקה מקדמית מקצועית שנערכה בשכונה, התגלה כי 94 אחוז ממשתמשי האינטרנט הזמינו השנה לפחות מוצר אחד באינטרנט. כמו כן, 78 אחוז הצהירו כי את רוב הקניות שלהם (לבד ממזון) מתבצעות מחוץ לשכונה, בדרך כלל בסמוך למקומות העבודה. כל זה הביא את היוזמים למסקנה כי קניון וירטואלי הוא הדבר הנכון לשכונה במצב הנוכחי.

 

כמו כן, ראשי היוזמה מציינים כי כל בעלי המקצוע שמקימים את הקניון ושיהיו פעילים בו הם תושבי פסגת זאב. הקניון יכלול גם מערכת של משלוחים בעלות של 15 שקל בלבד, בתוך השכונה (עד 12 שעות לאספקת המוצר), מה שייתן מענה גם לקנייה ולהזמנה עד לפתח הבית.

הקניון הווירטואלי החדש אמור להיפתח, כאמור, ב-1.3.18 לתקופת הרצה, שבמהלכה תפעל בו כמות מצומצמת של עסקים. ההשקה הגדולה תתקיים ביוני השנה, ועד אז מקווים היזמים כי בעלי עסקים נוספים יצטרפו לקניון הייחודי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר