פשיטה על בית בושת בירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)
מתוך הפשיטה על בתי הבושת בירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)

פשיטה לילית על 11 בתי בושת שפעלו בתוך דירות ברחבי ירושלים

מכת בתי הבושת בעיר: חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרה פשטו הלילה על בתי הבושת, שפעלו בתוך דירות מגורים

פורסם בתאריך: 20.2.18 09:56

הלילה, בין שני לשלישי, פשטה המשטרה על 11 בתי בושת שפעלו בתוך דירות ברחבי ירושלים. במהלך הפשיטה, שערכה המשטרה נעצרו ועוכבו תשעה חשודים, בהם גברים ונשים בחשד לניהול, הפעלה, סרסרות ומתן שירותי מין בבתי הדירות.

במשטרה מציינים כי "במסגרת החקירה המתנהלת ביחידה המרכזית (ימ"ר) בירושלים מזה מספר שבועות, נערכו אמש בלשי המשטרה בפעילות סמויה במהלכה נצפו 'לקוחות' שעל פי החשד הגיעו לבתי הדירות, שם קיבלו שירותי מין. עם מתן האות עברה החקירה לשלב הגלוי, במהלכו פשטו בלשי המשטרה על הדירות כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר שהוצאו על ידי בית המשפט. בחיפושים שבוצע בדירות נתפס כסף מזומן וזר על סך כ-10 אלף שקלים, 'כרטיסי ביקור', שעליהם הודפסו שמות של נשים ומספרי טלפון, ומכשירי סלולר שלפי החשד שימשו את החשודים".

חלק מהכסף המזומן שנמצא בבתי הבושת בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

חלק מהכסף המזומן שנמצא בבתי הבושת בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה מספרים כי כלל החשודים, בהם שני גברים, בשנות ה-40 לחייהם, שעסקו בסרסרות וניהול ושבע נשים נוספות, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים. בהמשך היום יובאו חלק מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

 

פשיטה על בית בושת בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

הפעלת בתי בושת בתוך דירות מגורים בירושלים הפכה למכה של ממש. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בשבוע שעבר אטמו עובדי עיריית ירושלים דירה בבניין מגורים בדרום העיר, ששימשה כבית בושת. באפריל בשנה שעברה חשפה המשטרה רשת של בתי בושת בירושלים הפועלת תחת חסותה של "מדאם" שפעלה בירושלים ובמרכז הארץ.

חלק מ"כרטיסי הביקור" שנמצאו בבתי הבושת בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

חלק מ"כרטיסי הביקור" שנמצאו בבתי הבושת בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

במטה למאבק בסחר בנשים ובזנות מציינים: "מעגל הזנות הוא רחב ואכזרי, וכפי שארגוני השטח מתריעים שנים – כמו בערים רבות בישראל, גם בירושלים מנוצלות נשים רבות לזנות. במדינה בה צריכת זנות אינה אסורה, מימדי התופעה רק הולכים וגדלים, וכך מגיעים גם לערים מרכזיות, גם לפריפריה, ובהחלט גם לעיר הבירה. לשמחתנו, בשנת 2017 הבינה עיריית ירושלים שהיא לא יכולה לעצום עיניה יותר נוכח הניצול הקשה בשטחה, והשכילה לומר בבירור שהגיעה העת להקים מסגרות של שיקום ותמיכה לנשים בזנות בעיר. הפשיטה הלילה על 11 דירות מציגה רק את קצה הקרחון. אנחנו מברכות את המשטרה על פועלה בעיר, אך מדגישות כי פעילות האכיפה חייבת להיות מלווה בהושטת יד ודאגה אמיתית לאותן נשים שמצויות במצבי סיכון. אנו קוראות לפעול בדחיפות להקמת מערכי שיקום לנשים בעיר".

מהמשטרה נמסר: "מקרה זה מצטרף לבתי בושת נוספים שנחשפו ונסגרו על ידי המשטרה במהלך השנה האחרונה, עוד מציינים כי לא יתכן שבבתי מגורים בהם מתגוררות משפחות וילדים, ינוהלו בתי בושת בהם מועסקות נשים בזנות. הפעילות המבצעית, מעצר החשודים, חקירתם וסגירת המקומות לאלתר הינם פועל יוצא של איסוף הממצאים והראיות שביססו את קיום העבירות החמורות ומהווים נדבך עיקרי בעשיית המשטרה כנגד מפעילי בתי הבושת ותפעל למיצוי הדין עמם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר