דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)
דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)

ה​התרסקות והתדהמה בעיר: דידי בן ארוש נעצר בחשד לביצוע שני מעשי שוד​

השף הירושלמי הידוע דידי בן ארוש, שמזוהה בעיקר עם מסעדת הגורמה "קבלייר", נעצר בחשד לשוד בבית מרקחת בקטמון ושוד של אישה בת 71. תדהמה בקרב המגזר העסקי בעיר

פורסם בתאריך: 22.5.18 21:20

ההתרסקות והתדהמה בירושלים – השף הירושלמי דידי בן ארוש נעצר בחשד לביצוע שני מעשי שוד בשכונת מגוריו קטמון, בירושלים. בן ארוש חשוד כי שדד אישה בת 71 בחניון הבית שלה כשהוא מאיים עליה באקדח מפלסטיק, במקרה השני הוא חשוד בביצוע שוד בבית מרקחת בקטמון – אז התיז על הרוקח גז פלפל.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

בן ארוש, כזכור, היה בעליה של מסעדת היוקרה "קבלייר", שפעלה במרכז העיר. הבוהמה הירושלמית היתה נוהגת לבלות במסעדה הגורמה, רבים מתושבי המרכז היו עולים אליה לרגל. לפני כשלוש שנים, אחרי שבן ארוש יצא מהמסעדה, ניסה שף יונתן רושפלד להחיות אותה, אולם לאחר כמה חודשים היא נסגרה.

השבוע הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב האישום נגד בן ארוש, שבו נכתב כי במקרה השוד הראשון, שהתרחש ביום 9.5.18, בשעה 7:45, הוא הגיע לחניון ברחוב חזקיהו כשהוא מצויד בכובע גרב, תרסיס פלפל ובאקדח צעצוע מפלסטיק. בן ארוש נאשם שהתקרב לאישה כבת 71, כשרק עיניו חשופות, ואמר לה: "אל תעשי בעיות, אני אהרוג אותך, תני את כרטיס האשראי".

האישה ביקשה למסור לו את כרטיס האשראי שלה, אבל אז בן ארוש אמר לה: "לא, לא תיכנסי לאוטו. ניסע לכספומט". האישה בתגובה אמרה לבן ארוש שהיא לא יודעת למשוך כסף מהכספומט, אז זה השיב לה: "אין דבר כזה", והורה לה להיכנס לרכב שלה. האישה, שחששה לחייה, התיישבה במושב הנהג, ואילו בן ארוש, לפי כתב האישום, ישב במושב האחורי והצמיד את האקדח לראשה של האישה. בשלב כלשהו, לאחר שהניעה את רכבה, היא הבחינה בשכן שלה, עצרה את רכבה ויצאה ממנו בריצה ובצעקות: "יש מישהו עם אקדח פה". בן ארוש בתגובה נמלט מהמקום כשהוא לוקח איתו את תיקה האישי של האישה, שהכיל את כרטיס האשראי ו-250 שקלים במזומן.


האקדח שנמצא אצל השודד (צילום: דוברות המשטרה)

אקדח הצעצוע שבו השתמש לפי החשד בן ארוש (צילום: דוברות המשטרה)


בן ארוש הגיע כעבור כמה דקות, לפי כתב האישום, לסופר קו אופ שברחוב ש"י עגנון, וביקש לרכוש קופסאות סיגריות באמצעות כרטיס האשראי – הקופאית דרשה ממנו תעודה מזהה, ובן ארוש אמר לה בכזב כי מדובר בכרטיס האשראי של אחותו. כעבור כמה רגעים מנהל החנות הודיע לבן ארוש, כך נטען בכתב האישום, כי לא יאפשר לו לבצע עסקה בלי תעודה מזהה. בן ארוש בתגובה לקח קופסת סיגריות אחת, מסר לקופאית 50 שקלים ונמלט מהמקום.


דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)

דידי בן ארוש (צילום: פול סגל)


לאחר מעשיו חזר בן ארוש לביתו ונרדם. עוד באותו יום, בסביבות השעה 17:00 החליט בן ארוש לשדוד "סכום משמעותי יותר", כך נכתב בכתב האישום, והלך לבית המרקחת ברחוב הפלמ"ח. בן ארוש נאשם כי נכנס לבית המרקחת כשהוא רעול פנים, מחזיק ביד אחת אקדח צעצוע וביד השנייה תרסיס פלפל. בן ארוש דרש מהרוקח את כל הכסף בקופה והתיז עליו, כך נכתב בכתב האישום, תרסיס פלפל. בן ארוש נאשם כי יצא מבית המרקחת עם שלל של 2,200 שקלים.

בן ארוש נעצר כשבוע לאחר מעשי השוד ומעצרו הוארך. "תגובה מהירה של השוטרים וחוקרי המשטרה תוך שילוב מגוון אמצעים מתקדמים הביאו למעצר החשוד", נמסר מהמשטרה. "הגשת הצהרת התובע כנגדו תוך כשבוע, מהווים נדבך משמעותי ביכולתה של המשטרה להגיע לאותם עבריינים ששודדים אזרחים תמימים ברחוב ובתי עסק והכל בכדי לגנוב מהם את כספם תוך סיכון והפחדה".

אקדח, טלפון סלולרי וארנק - החפצים שנמצאו אצל החשוד ששדד בית מרקחת (צילום: דוברות המשטרה)

אקדח הצעצוע, הכסף והארנק שנמצאו אצל החשוד בן ארוש (צילום: דוברות המשטרה)


מחירי הדיור בעיר: צפי לעלייה של 10 אחוזים, בעיקר ליד השגרירות

מהומהבמאה שערים: עשרות חרדים תקפו חייל


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר