אקדח, טלפון סלולרי וארנק - החפצים שנמצאו אצל החשוד ששדד בית מרקחת (צילום: דוברות המשטרה)
אקדח הצעצוע, הכסף והארנק שנמצאו אצל החשוד בן ארוש (צילום: דוברות המשטרה)

השוד בבית המרקחת בקטמון: התיז גז מדמיע בעיני הרוקח ויצא עם שלל

בן 40, תושב העיר, חשוד כי בשבוע שעבר ניסה לשדוד אישה, שהיתה בדרך לרכבה, אך הוא הוברח על ידי עובר אורח. עוד באותו יום נכנס החשוד, כשהוא רעול פנים, לבית מרקחת ברחוב הפלמ"ח, שדד מהקופה 2,200 שקלים והתיז בפניו של הרוקח גז מדמיע. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 15.5.18 20:56

נלכד החשוד שניסה לשדוד אישה לאור יום בשבוע שעבר בשכונת קטמון, ולאחר מכן הצליח לשדוד את קופת בית המרקחת ברחוב הפלמ"ח. במשטרה מציינים כי "מקרי השוד התרחשו לפני כשבוע, 9.5.18, כאשר בשעות הבוקר בדרום ירושלים, ניגש החשוד כשהוא רעול פנים לאישה שהייה בדרכה לרכבה, איים עליה באמצעות 'אקדח' פלסטיק וגז מדמיע, ודרש ממנה להוציא עבורו כסף באמצעות כרטיס האשראי שלה בכספומט קרוב. האישה שהבחינה בשכן שהגיע למקום החלה לזעוק לעזרה, השכן ששמע הצעקות החל להתעמת עם החשוד וזה התיז לעברו גז מדמיע ונמלט מהמקום יחד עם כרטיס האשראי של האישה שהחזיק בידו".

לאחר מספר שעות, התקבל דיווח אודות אירוע שוד, במהלכו נכנס אדם רעול פנים לבית מרקחת ברחוב הפלמ"ח בירושלים, איים על הרוקח באמצעות 'אקדח' פלסטיק וגז מדמיע, ודרש ממנו להעביר לידיו את הכסף מהקופה, כ-2,200 שקלים, התיז בפניו גז מדמיע ונמלט מהמקום.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

לאחר חקירה משטרת ישראל הגישה הבוקר, שלישי, הצהרת תובע נגד החשוד, ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום. "חוקרי המשטרה שהיו בעיצומה של החקירה מרגע קבלת הדיווח על השוד שהתרחש באותו הבוקר, חשדו כי מדובר באותו חשוד", מספרים במשטרה, "ושילבו הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים ומאמצים בתחום המודיעין, שהביאו לאיתור זהותו של החשוד (שנות ה-40, ירושלים) ומעצרו בביתו זמן קצר לאחר מכן. כאמור, החשוד הובא לחקירה בחשד לשוד מזויין באלימות והונאה בכרטיס חיוב בשני המקרים, במהלכה נקשר למיוחס לו".


האקדח שנמצא אצל השודד (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


מעצרו של החשוד הוארך עד ליום חמישי, 17.5.18. "תגובה מהירה של השוטרים וחוקרי המשטרה תוך שילוב מגוון אמצעים מתקדמים שהביאו למעצר החשוד", נמסר מהמשטרה, "והגשת הצהרת התובע כנגדו תוך כשבוע, מהווים נדבך משמעותי ביכולתה של המשטרה להגיע לאותם עבריינים ששודדים אזרחים תמימים ברחוב ובתי עסק והכל בכדי לגנוב מהם את כספם תוך סיכון והפחדה".


אסון טביעת הפעוט במבשרת: "דלי תמים גרם למותו"

עלות כביש הגישה החדש לשגרירות ארה"ב: כשישה מיליון שקלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר