ד"ר אייל דורון, עדנה אלמוזנינו (צילומים יח"צ)
ד"ר אייל דורון, עדנה אלמוזנינו (צילומים יח"צ)

שיח קפה בנוקטורנו: "להמציא את עצמנו מחדש" עם ד"ר אייל דורון

ביום שלישי הקרוב, 10.7, יתקיים בנוקטורנו שיח קפה, יוזמת בנק לאומי ורשת "העיר", על המגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי של היום. ויש גם הפתעה לחצי גמר המונדיאל

פורסם בתאריך: 5.7.18 10:10

בנק לאומי ורשת "העיר" מזמינים אתכם ביום שלישי הקרוב, 10.7, לבית הקפה נוקטורנו במדרחוב בצלאל, שם יתקיים שיח קפה תחת הכותרת "להמציא את עצמנו מחדש", שיתמקד במגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי ובהשפעתן על מרבית תחומי החיים.

האירוע, שיתקיים בין השעות 21:00-19:00, משלב בין הרצאות לבין בילוי בבית הקפה שבמדרחוב בצלאל, מה שמעניק לו אופי מיוחד משל עצמו. בתום הארוע יחל החלק השני של הערב המהנה הצפוי לבאים: משחק חצי גמר המונדיאל יוקרן בנוקטורנו, בכניסה יחולק שובר בירה לבאי הכנס.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

את הערב, שיחל בהתכנסות ובכיבוד קל, תפתח עדנה אלמוזנינו, מנהלת אזור דרום ושפלה במערך הפרימיום של בנק לאומי, שאומרת בשיחה עם "כל העיר": "מדובר בשילוב בין הנאה לבין הרחבת אופקים. בית קפה הוא לא כיתה, לא משהו סטודנטיאלי. הוא פתוח יותר ומקבל יותר. זו יציאה לכל דבר ועניין ולא הרצאה או הדרכה כמו באוניברסיטה, וכך אנחנו מתחברים יותר אל הלקוחות שלנו, כי במהלך היום אין להם באמת זמן לשמוע אותנו. הם מגיעים בערב, אחרי יום עבודה, נהנים מהאווירה ולוקחים איתם משהו. זה מקסים בעיניי".

עדנה אלמוזנינו (צילום יח"צ)

עדנה אלמוזנינו (צילום יח"צ)

"אי אפשר לעצור את הקדמה, ואנחנו צריכים כל הזמן להסתנכרן מולה", מוסיפה אלמוזנינו את נקודת המבט שלה על העולם הדיגיטלי שלנו. "אנחנו עושים היום הכול דרך הטלפון: מזמינים מונית ומקום במסעדה, מבצעים השוואת מחירים וכמובן – מנהלים את חשבון הבנק שלנו. האחיינית שלי, בת שנתיים היום, לא תגיע בעוד עשר שנים לסניף הבנק כדי לפתוח את חשבון הבנק שלה. היא בוודאי תעשה זאת דרך הטלפון החכם שלה. הקדמה הזו יוצרת פערים בין-דוריים, ולכן החלטנו בלאומי לבצע הדרכות שיאפשרו לכולם להסתנכרן ולהתאים עצמם למציאות החדשה. אנחנו שואפים שהלקוחות ייחשפו יותר ויותר לעולם הדיגיטלי ויתקדמו בו. זאת המטרה".

איך את מתכוננת למפגש עם הקהל הירושלמי?
"זאת תהיה הפעם הראשונה שבה אשתתף באירוע מהסוג הזה, ואני לא מכירה ספציפית את הקהל הירושלמי, אבל אני יודעת שיש לו אופי מיוחד. ירושלים יפהפייה, ואני בטוחה שיהיה נהדר".

השיא של הערב יגיע מיד לאחר הדברים שתישא אלמוזנינו, אז יעלה לבמה ד"ר אייל דורון, חוקר, מרצה ומפתח חשיבה יצירתית ומוכנות למאה ה-21, שידבר על המגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי תחת הכותרת "להמציא את עצמנו מחדש".

ד"ר אייל דורון (צילום יח"צ)

ד"ר אייל דורון (צילום יח"צ)

 

ד"ר דורון מסביר על הייחודיות של מפגש מסוג זה. "אדם שבא לאירועים מסוג זה צריך לשים לב שהוא לוקח מהם משהו, שהוא הבין מהם משהו. אני יכול להיות בהמון הרצאות, לבקר בהמון מדינות ולקרוא המון ספרים ובסוף לא להפוך שום דבר מזה לשלי. לצאת עם משהו מהאירוע זו משימה לא פשוטה, ואדבר על זה גם בהרצאה שלי. הפורמט הזה אינטראקטיבי יותר. צריכים להיות אקטיביים בו – לשאול, להבין ולקחת ממנו דברים. לדעתי ישנה כמיהה וסקרנות עצומה לדבר הזה, ובשבילי זו הזדמנות לדבר עם אנשים ולהחליף איתם מחשבות".

מדובר ללא ספק בפורמט מיוחד, שמספק הזדמנות ללמוד באווירה קלילה על אחד התחומים המסקרנים ביותר כיום. הרי הטכנולוגיה, הקדמה והדיגיטל מקיפים אותנו מכל עבר. "אני קורא לנושא שבו נעסוק בערב הזה 'להמציא עצמנו מחדש'", מסביר ד"ר דורון. "המכשירים סביבנו ממציאים את עצמם מחדש כל הזמן ומשדרגים גרסאות, אז אולי כדאי שגם אנחנו נזוז קדימה? חשוב להבין מה לא השתנה בכלל ומה השתנה – ולמה מאוד חשוב שנשים לב למה שהשתנה".

אתה מעדיף הרצאה בפורמט שמציע הערב בנוקטורנו, או הרצאה 'קלאסית'?
"אני לא חושב שיש היום הרצאות קלאסיות, תמיד מתקיימת איזושהי אינטראקציה ומחשבה משותפת. הסביבה שבה מתקיים הערב הזה היא נקודת מוצא טובה, אבל היא ממש לא מספיקה. צריך שיקרה משהו בין הצדדים. אני מאוד אוהב אירועים מהסוג הזה, מניסיון, ומבטיח שיהיה דיאלוג ממש מעניין, אני מחכה לו".

להרשמה חפשו 'ישראל il' בגוגל או היכנסו לכתובת: mrkr.li/digitalcoffee18

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר