גיבורי משחק הווידאו FORTNITE ׁ(צילום: יח"צ)
גיבורי משחק הווידאו FORTNITE ׁ(צילום: יח"צ)

הסערה החדשה בעיר: בוטל פסטיבל 'FORTNITE LIVE SHOW' שתוכנן לחנוכה בארנה

במשרד יחסי הציבור של הפסטיבל טוענים כי הוא בוטל עקב אילוצי הפקה, אך ל"כל העיר" נודע כי הסיבה לביטול היא מכירת כרטיסים מועטה. עוד נודע כי הפסטיבל צפוי להתקיים בחול המועד פסח, בחודש אפריל 2019

פורסם בתאריך: 21.11.18 17:14

אכזבה ענקית לעשרות מעריצים של 'FORTNITE', משחק הווידאו שכבש מיליוני מעריצים ברחבי העולם, בהם גם בני הנוער הירושלמים. פסטיבל 'FORTNITE LIVE SHOW', שהיה אמור להתקיים בחנוכה הקרוב (5.12-4.12) במתחם הארנה בוטל. ל"כל העיר" נודע כי הסיבה לביטול המופע בחנוכה היא מכירת כרטיסים מועטה לאירוע.

ממשרד יחסי הציבור של הפסטיבל, ציפי רומנו יחסי ציבור, נמסר ל"כל העיר": "המופע בוטל עקב אילוצי הפקה".



מהחברה העירונית אריאל, שאמונה על הפעלת מתחם הארנה נמסר: "הרעיון לקיום האירוע בחנוכה הובא בפני חברת אריאל באמצעות שני יזמים. האירוע תוכנן לחנוכה, אך לצערנו הרב נרכשו עד כה כ-450 כרטיסים, ולכן היזמים החליטו לדחותו לחול המועד פסח. היזמים ידאגו מיידית להשבת הכספים לרוכשי הכרטיסים".

למופע, כפי שכבר צוין, נמכרו עד כה מאות כרטיסים, שקיבלו את ביטול באכזבה גדולה. "רכשנו בשבוע שעבר כרטיסים לפסטיבל 'FORTNITE' ליום רביעי ה-5.12. השבוע כבר התקשרו אלינו מחברת הכרטיסים ואמרו שהמופע של ה-5.12 בוטל ושיש לי אפשרות לרכוש כרטיסים לתאריך ה-4.12 וכך עשיתי. אלא שאחרי מספר שעות שוב התקשרו מחברת הכרטיסים ואמרו שהפסטיבל בירושלים בוטל כולו ולא נתנו הסבר", מספרת תושבת העיר שרכשה כרטיסים עבור ילדיה. "הילדים התאכזבו מאוד. הם חיכו לפסטיבל בציפייה גדולה. הבן שלי רצה מאוד לפגוש את היוטיוברים, שהיו אמורים להשתתף במופע, כי הוא תמיד צופה בהם ביו-טיוב. זה מאכזב מאוד".

'FORTNITE', כאמור, הוא משחק וידאו שכבש בשנה האחרונה את העולם, עם מיליונים שמשחקים בו ואין ספור מעריצים שמצלמים את עצמם רוקדים את ריקוד הלוחמים שבו. במסגרת הפסטיבל היתה אמורה לקום בארנה במה שעליה יתקיימו סבבים שונים של קרבות יוטיוברים, מתחם מיוחד ללימוד המשחק ומתחם ריקודי 'FORTNITE' נושא פרסים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר