הרב שלמה עמאר (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הרב שלמה עמאר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הבית הפתוח בירושלים בתגובה על דבריו של הרב עמאר: "דברי שטנה; לאנשי דת להט"בפובים אין מקום בציבוריות הישראלית"

הרב הראשי של ירושלים יצא נגד כניסה של ארגוני להט"ב לחינוך הדתי ואמר בין השאר כי "זה לא קירוב אלא תיעוב"; בתגובה אומר יו"ר הבית הפתוח בירושלים ערן גלובוס: "אנו תומכים בארגונים הלהט"בים הדתיים ובפעילות הקודש שלהם"

פורסם בתאריך: 17.12.18 12:43

הרב הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר יוצא נגד כניסה של ארגוני להט"ב לחינוך הדתי ומעורר סערה. בשבוע שעבר התבטא נגד קהילת הלהט"ב ואמר בין השאר כי "זה לא קירוב אלא תיעוב". בתגובה לדבריו של הרב עמאר, אומר ערן גלובוס, יו"ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות כי "הרב שלמה עמאר ממשיך בקמפיין שנאה מתועב. איך מצפונו לא מייסר אותו כאשר הוא מתייג מאות אלפי תלמידים ותלמידות כ'מסוכנים וחולים' – משתתף בכנס על חינוך וקורא לחוסר סובלנות? את כל זה הוא עושה כרב העיר ירושלים, שליח ציבור המקבל משכורת מכספנו. הגיע הזמן לומר בקול רם וברור שלרבנים ולאנשי דת להט"בפובים אין מקום בציבוריות הישראלית".



גלובוס מדגיש כי "אין שום סיבה שנממן את דברי השטנה של עמאר, רק כדי שהוא יוכל להרוויח עוד כותרת בעיתון ולהשתמש בקהילה הגאה כשק חבטות לקידום האג'נדה החשוכה שלו. המאבק שלנו לא ייפסק עד שנהיה שווים וחופשיים במדינת ישראל. זה רק עניין של זמן עד שאנשים כמו הרב שלמה עמאר ירדו מן הבמה הציבורית – ומוטב מוקדם ממאוחר. אנו תומכים בארגונים הלהט"בים הדתיים ובפעילות הקודש שלהם, ונמשיך לפעול לסובלנות, גאווה ואהבה – בחינוך הדתי ובכל מקום".

ערן גלובוס (צילום: עופרית אסף)

ערן גלובוס (צילום: עופרית אסף)

הרב עמאר תקף בחריפות את קהילת הלהט"ב בכנס חינוך בנושא "בית חינוך ומשפחה", שנערך ביום חמישי שעבר בירושלים, כך לפי פרסום בערוץ 7. במהלך הדברים יצא הרב עמאר נגד ניסיונות של ארגוני להט"ב להיכנס למערכת החינוך הדתית. "זה לא קירוב אלא תיעוב. מי שנותן הדגשה שמבינים אותם שהם מסכנים וחולים זה שקר, הוא מכחיש את התורה", אמר בין השאר הרב עמאר, והוסיף: "הם נותנים היתר לצעירים לפרוץ פרצות בחומת תורתנו הקדושה".

בהמשך אמר: "החינוך הדתי אסור לו לתת שום לגיטימציה לא להזמין אדם שידבר על כך. תארו לכם שנעשה קורס בישול וניתן מתכונים, נביא מומחה צרפתי לבישולים והוא ילמד אותנו חמישה מתכונים איך עושים חזיר שיהיה טעים-בתנור, בבישול, על האש". עוד אמר הרב עמאר כי "האם זה מה שאנו צריכים ללמד את ילדי ישראל? פה זה הרבה יותר. זה האיסור הכי חמור שבתורה. זה שהעולם השתגע, ולצערנו בתי המשפט והמחוקקים הולכים אחריהם, הוכו בסנוורים ממש חשכו עיניהם. הולכים אחרי השטויות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חלי

    כל הכבוד לרב עמאר על האומץ לצאת כנגד ההסתה ומשטרת המחשבות פעם אחר פעם. .

  2. יוסי

    מקורב למפלגה עם אחוז הגנבים והמושחתים הכי גדול, משפחת יוסף שהפכה את הכשרות במדינה לעסק פרטי, משפחת דרעי שמדי פעם גונבת מהקופה הציבורית. הוא מוקף בחוטאים ועסקנים ששכחו מזמן מה הן עשרת הדברות והוא זה שמעז להטיף מוסר – אוי האירוניה.

  3. שמואל

    אין כמו מורנו ורבינו מרן הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שיוצא נגד התועבה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר