משכנות שאננים (צילום: ודים מיכיילוב)
משכנות שאננים (צילום: ודים מיכיילוב)

חדשנות, יוזמה וחוק הטיפים החדש: כנס מסעדנים וחיי לילה בירושלים

חדשנות, יוזמה וחוק הטיפים החדש: האגף לקידום עסקי בעירייה יערוך ביום רביעי הקרוב, 26.12, במשכנות שאננים כנס לבעלי ולבעלות מסעדות וברים בירושלים. בין השאר שף אסף גרניט ידבר על שוק המסעדנות

פורסם בתאריך: 18.12.18 14:40

בירושלים לא קל להיות בעל מסעדה או בר. ביום רביעי הקרוב, 26.12.18, ייערך במשכנות שאננים כנס לבעלי ולבעלות מסעדות וברים בירושלים. במסגרת הכנס, שעורך האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים, יקבלו המשתתפים סקירה בנושאים שונים הקשורים לענף המסעדנות. ההשתתפות בכנס היא ללא תשלום אך מותנית ברישום מראש.



בין השאר יעלה בכנס נושא "חוק הטיפים" החדש, שייכנס לתוקף בשנת 2019, לפיו התשרים (טיפים) שמקבלים מלצרים ומלצריות יחושבו כתקבול של המסעדה, ולמעשה המעסיקים יידרשו להפריש ממנו כספים לזכויות סוציאליות. המסעדנים טוענים כי המהלך יפגע בשכר המלצרים.

את הכנס יפתח ראש העיר משה ליאון, אחריו ידבר מנהך האגף לקידום עסקים בעירייה רו"ח אמיר חכימיאן. כמו כן, שי אראל, יזם בתחום המסעדות שהשתתף בריאליטי הישרדות פיליפינים יערוך הרצאה בנושא "לנצח משברים". בתום הכנס ידבר שף אסף גרניט, בעלי קבוצת המסעדות "מחניודה" שמפעילה מסעדות בירושלים, בלונדון ובפריז – על חדשנות ויוזמה.

אסף גרניט (צילום: מיכה לובטון)

שף אסף גרניט (צילום: מיכה לובטון)

בעירייה מציינים כי בכנס יעלה נושא "המענקים הייחודים שמובילה העירייה בשיתוף חברת עדן, בעלי מסעדות וברים יכולים להנות ממענקים לשדרוג כיסאות ושולחנות לעסק, מענק לשדרוג חזיתות, מענק עבור סגירת חורף ומענק עבור שמשיות בקיץ.

חכימיאן מציין כי "ענף עסקי המזון וחיי הלילה עובר בתקופה זו שינויים רבים המשפיעים על הצלחת ועתיד הענף. אנו באגף קידום עסקים בעיריית ירושלים רואים חשיבות רבה בחיזוק הענף באמצעות מענקים והן באמצעות הדרכות המקנות כלים רלוונטיים. מאמצים אלו מבוצעים לקראת יישום הרפורמה ברישוי עסקים שעתידה להקל על ה-doing business בענף, ואנו נחושים ליישמה על הצד הטוב ביותר. כנס זה הוא הוכחה למחויבות והקשר העמוק שלנו עם עסקי המזון בעיר. אנחנו כאן לומר להם שאנחנו איתם ופועלים למענם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר