מחאה של ארגוני נשים נגד ההופעה של אייל גולן - סמוך למתחם התחנה בירושלים (צילום: שלומי הלר)
סמוך למתחם התחנה בירושלים, היום (צילום: שלומי הלר)

מחאה נגד ההופעה של אייל גולן בירושלים: שלט הפרסום הושחת

על דמותו של גולן, שמופיעה בשלט פרסום חוצות ענק סמוך למתחם התחנה בירושלים, הודבקו סטיקרים עם הכיתוב: "אני אשה אני שובתת"

פורסם בתאריך: 28.3.19 16:01

לקראת ההופעה של הזמר אייל גולן בירושלים: הלילה (בין רביעי לחמישי) הושחתה תמונתו של גולן, שמופיעה על שלט פרסום חוצות ענק סמוך לכיכר דוד רמז במתחם התחנה בירושלים. סטיקרים עם הכיתוב "אני אשה אני שובתת" הודבקו על החלק בתמונה – שבו נראה פלג גופו העליון של גולן.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

יש לציין כי לצד גולן מופיעות התמונות של הזמר משה פרץ והזמר היווני קונסטנטינוס ארגירוס – תמונותיהם לא הושחתו. מדובר בשלט פרסום ענק, שהוצב לקראת הופעה משולשת, שצפויה להתקיים בהיכל הארנה בירושלים בעוד כשבועיים.


מחאה של ארגוני נשים נגד ההופעה של אייל גולן - סמוך למתחם התחנה בירושלים (צילום: שלומי הלר)

(צילום: שלומי הלר)


מארגון לוט"ם (לוחמה בטרור המגדרי), נמסר ל"כל העיר" כי "'עיריית ירושלים, ערה?' – לא יכול להיות שאת תתני במה לאדם שניצל את הכוח, השם והפרסום שלו על מנת לקבל שירותי מין מנערות קטינות, שהובלו אליו ב'פותמוביל'. לתת לו במה זו סכנה לציבור. לא יכול להיות מצב שאנחנו לא מרגישות בטוחות בעיר, בבית שלנו. לא ניתן שהמצב הזה ימשיך, עיריית ירושלים, תתאפסי על עצמך ומהר".

כידוע, גולן נחשד בעבר בביצוע עבירות מין בקטינות, והתיק נגדו נסגר. זוהי אינה הפעם הראשונה בה נתקל גולן במחאה מולו. לפני שלושה חודשים קיבל גולן בטקס חגיגי בכנסת את "אות הזמר העברי". נגד גולן הפגינו פעילות לקידום זכויות נשים, ומחו נגד הענקת הפרס.

כזכור, המסר "אני אשה אני שובתת", עלה בחודש דצמבר האחרון במחאה הגדולה נגד הבעיות וחוסר הטיפול של הרשויות במניעת מקרי אלימות נגד נשים. עיריות רבות ברחבי הארץ שבתו, ביניהן, ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון, באר שבע, רמת גן, בת ים, מודיעין, גבעתיים, חדרה ועוד.


מחאה של ארגוני נשים נגד ההופעה של אייל גולן - סמוך למתחם התחנה בירושלים (צילום: שלומי הלר)

(צילום: שלומי הלר)


מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן נבחר לזמר ה-70 של מדינת ישראל ולזמר המושמע ביותר ברדיו לשנת 2018 על פי נתוני אקו"ם. כמו כן, נבחר בפעם השמינית ברציפות לזמר השנה במסגרת המצעד השנתי של ישראל ושל תחנות הרדיו האזוריות בנוסף, סגר את השנה האחרונה עם למעלה מחצי מיליון צופים בסיבוב ההופעות ברחבי הארץ. אנו בטוחים שתושבי העיר ירושלים יהיו שמחים ומאושרים לשמוע הופעה בלתי נשכחת של אייל גולן. אנו רק מבקשים להזכיר לכמה יפי נפש שאייל גולן יצא חף מפשע ומעולם לא הואשם ומדגישים שמי שמעלה את הסיפור מחדש עושה עוול לאדם חף מפשע".

מעיריית ירושלים נמסר: "מדובר במופע של אמנים מהשורה הראשונה, המקיים סבב הופעות ארצי, וירושלים בתוכו. רבים מתושבי העיר מצפים לקראתו".

מחברת אריאל נמסר: "חברת אריאל יזמה ומפיקה באביב סדרת אירועים והופעות בהיכל הפיס ארנה ובבריכת הסולטן. המופע המשותף של משה פרץ ואייל גולן הינו חלק מסיבוב הופעות ארצי רחב בערים רבות ויתקיים גם בירושלים".

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. חולי נפש

    זה ידוע שהשמאל הקימוני מסית מפלג וגזען ששונאים מזרחים וימנים תראו מה הם עושים לראש הממשלה ואת גנץ שלהם הם מטייחים

    הם העבריינים וצריך לעצור אותם על נזק לרכוש אבל נשאיר אותם לבורא עולם את העונש יקבלו ממנו

  2. מלך חתיך

    עוד נשים כאלו ואבדנו נשים שמאלניות מלאות רוע שמעדיפות מחבלים על יהודים

    תתפוצצו מגיעים ובענק ימותו כל הקנאים סופש מחוייך אייל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר