זירת התאונה בשדרות גולדה מאיר (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה בשדרות גולדה מאיר (צילום: דוברות איחוד הצלה)

עוד תאונה בציר הדמים גולדה מאיר: רוכב אופניים חשמליים נפגע קשה

התאונה אירעה בשעות הלילה אתמול (מוצ"ש, 11.5). במשטרה מציינים הבוקר כי "מתחזק החשד כי מדובר בתאונה עצמית של רוכב האופניים החשמליים ולא כתוצאה מפגיעת רכב"

פורסם בתאריך: 12.5.19 09:06

מלכודת התאונות בציר גולדה מאיר ממשיכה לגבות מחיר כבד. אתמול, מוצ"ש (11.5) נפצע קשה רוכב אופניים חשמליים בזמן שרכב בשדרות גולדה מאיר. הרוכב, כבן 30, פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק, שם הוא נותח ומאושפז כשהוא מונשם ומורדם במצב קשה אך יציב.

מחקירת נסיבות התאונה עולה כי ככל הנראה לא מדובר על תאונה עם כלי רכב, אלא בתאונה עצמית שממנה נפגע רוכב האופניים החשמליים. ממשטרת ירושלים נמסר הבוקר: "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים ועדויות.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מהחקירה מתחזק החשד כי מדובר בתאונה עצמית של רוכב האופניים החשמליים, ולא כתוצאה מפגיעת רכב. הפצוע, שפונה לבית החולים, עדיין מאושפז והחקירה נמשכת".



מבית החולים שערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה בשערי צדק פונה אמש רוכב אופניים כבן 30 עם פגיעת ראש. הוא נותח ומאושפז ביחידה לטפול נמרץ במצב קשה, מונשם ומורדם, אך יציב".

כאמור, התאונה התרחשה אתמול, מוצ"ש בשעות הערב. אל הזירה הוזעקו פראמדיקים ומתנדבים של מד"א ואיחוד הצלה. ממד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופניים שנפגע בשדרות גולדה מאיר בשכונת רמות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש".

אריה גוטליב, חובש באיחוד הצלה מספר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים ופרמדיק איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים, שסבל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בין השנים 2019-2016, כך לפי הנתונים שהתקבלו מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נהרגו בשדרות גולדה מאיר שלושה בני אדם. כ-19 בני אדם נפצעו קשה, וכ-198 בני אדם נפצעו קל. סך הכל במהלך שנים אלו נפגעו בציר גולדה מאיר כ-220 בני אדם בדרגות שונות (ראו מסגרת).


טבלה נפגעים בשד' גולדה מאיר לפי שנה וחומרה


כביש גולדה מאיר בשכונת רמות בירושלים הינו בין הכבישים הקטלנים והמסוכנים ביותר בארץ. הציר מכונה על ידי המשטרה – "כביש אדום", בשל ריבוי תאונות הדרכים עם נפגעים והרוגים שמתרחשים בו. כזכור, לפני שלושה שבועות, ביום הראשון של חול המועד פסח, נפגע באורח אנוש הילד בן ה-11, בנימין בייגלאייזן, לאחר שחצה במעבר חציה בכביש יחד עם אחיו. לפי החשד, ברכב הדורס נהג נתנאל סנדרוסי, שנעצר רק כעבור שבוע ממועד התאונה לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה. בכביש יש לציין עדיין לא הותקנו מצלמות, שהיו יכולות לתעד את התאונה ולשפוך אור על נסיבותיה. כמו כן, הקורבן הראשון בציר הדמים בשנה הנוכחית – 2019, היה רפאל יצחק הולצברג ז"ל, תושב שכונת רמות, שנהרג בחודש ינואר לאחר שרכב על אופניו ונתקע בעץ. כתוצאה מכך החליק הולצברג לכביש ונדרס על ידי אוטובוס חולף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יודע דבר

    פגיעת ראש בתאונה עצמית אז הוא היה ללא קסדה… כל הכבוד למשטרת ישראל על האכיפה… כל אחד יודע שאין אכיפה ולכן רוכבי האופניים החשמליים מרשים לעצמם להשתולל.

  2. משה

    יש להגדיר מסלול לרוכבי אופניים לאורך כביש גולדה. המדרכה צרה עם עצים באמצע לפחות מרמות ועד צומת רמות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר