זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

הפגע וברח בגולדה מאיר: "פגעו בילד, עצרו ונמלטו ב-158 קמ"ש"

בהארכת המעצר של נתנאל סנדרוסי ושל החשוד הנוסף בבית משפט לתעבורה בירושלים טען נציג המשטרה: "הם פגעו בילד, הרכב המשיך בנסיעה קצרה ועצר. אחד החשודים ירד, התבונן על הפצוע שבכביש והם המשיכו בנסיעה במהירות של 158 קמ"ש לכיוון גבעת זאב"

פורסם בתאריך: 6.5.19 15:01

היום, שני, שוב הוארך מעצרו של נתנאל סנדרוסי, שחשוד בתאונת הפגע וברח בגודלה מאיר לפני שבועיים וחצי, שבה נפגע באורח אנוש הילד בן ה-11 בנימין בייגלאייזן. מעצרו של סנדרוסי הוארך בחמישה ימים. החשוד הנוסף, שנעצר הלילה בדירת מסתור במרכז הארץ, חשוד כי נסע עם סנדרוסי ברכב.  משטרת ירושלים הקימה צח"מ (צוות חקירה מיוחד) לטובת החקירה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במהלך הארכת המעצר טען נציג המשטרה: "הם פגעו בילד, הרכב המשיך בנסיעה קצרה ועצר. אחד החשודים ירד והתבונן על הפצוע בכביש, והם המשיכו בנסיעה במהירות של 158 קמ"ש לכיוון גבעת זאב. בצומת הם עברו באור אדום".

לפי החשד סנדרוסי חשוד בפגיעה ובהפקרה. החשוד הנוסף, שטען באמצעות סנגורו כי אין לו כל קשר לתאונה, חשוד בסיוע לאחר מעשה לפשע ובשיבוש מהלכי משפט.



כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום רביעי שעבר עצרה המשטרה חשוד בחשד שסייע לחשוד המרכזי – הנהג נתנאל סנדרוסי להימלט לאחר התאונה. סנגורו של החשוד הנוסף טען כי מרשו הסיע את סנדרוסי, ולדבריו הוא שאל אותו כמה פעמים האם היה מעורב בתאונה, אך הוא השיב בשלילה. לפי חשד המשטרה ישנם חשודים נוספים שסייעו לסנדרוסי להימלט.


נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)

נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)


בייגלאייזן עדיין נמצא בסכנת חיים ועדיין מאושפז בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם – מצבו מוגדר אנוש.

כזכור, החשוד המרכזי סנדרוסי נעצר רק כעבור שבוע ממועד התאונה, וזאת לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג. בסופו של דבר, הנהג – סנדרוסי, שמכחיש כי נהג ברכב, הסגיר את עצמו למשטרה רק ביום ראשון שעבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר