זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

המעצר הלילי ודירת המסתור: חשוד נוסף בתאונת הפגע וברח בגולדה מאיר

לצד החשוד המרכזי נתנאל סנדרוסי וחברו שנעצרו בשבוע שעבר - הלילה עצרה המשטרה חשוד שלישי, צעיר כבן 20, בדירת מסתור במרכז הארץ; במהלך היום יובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בירושלים

פורסם בתאריך: 6.5.19 10:47

תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר: הלילה נעצר חשוד נוסף בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח בגודלה מאיר לפני שבועיים וחצי, שבה נפגע באורח אנוש הילד בן ה-11 בנימין בייגלאייזן. החשוד, כבן 20, הסתתר בדירת מסתור במרכז הארץ – הלילה, כאמור, הוא נלכד על ידי בלשי המשטרה.

"בעקבות חקירה מאומצת של המשטרה", נמסר ממשטרת ירושלים, "איתרה המשטרה את מקום המסתור של החשוד, בשנות ה-20 לחייו, הנוסף בתאונת פגע וברח שהתרחשה ביום 21.4, והלילה, פשטו בלשי משטרה על דירת מסתור במרכז הארץ שם הוא הסתתר והוא נעצר והובא לחקירה. במהלך היום יובאו שני חשודים במעורבות בתאונת הפגע וברח בפני בית המשפט לתעבורה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום רביעי שעבר עצרה המשטרה חשוד בחשד שסייע לחשוד המרכזי – הנהג נתנאל סנדרוסי להימלט לאחר התאונה. סנגורו של החשוד הנוסף טען כי מרשו הסיע את סנדרוסי, ולדבריו הוא שאל אותו כמה פעמים האם היה מעורב בתאונה, אך הוא השיב בשלילה. לפי חשד המשטרה ישנם חשודים נוספים שסייעו לסנדרוסי להימלט.



נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)

נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)

"כל העיר" פרסם בשבוע שעבר גילויים חדשים מהתאונה – הילד נמצא מוטל על הכביש כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, כך נודע ל"כל העיר". מדובר במרחק רב המאפיין תאונות עם מהירות גבוהה. החשד המסתמן של המשטרה הוא כי בשל עוצמת הפגיעה בייגלאייזן נגרר עם הרכב מרחק של כ-30 מטרים. לפי החשד, ברגע שהנהג החשוד נתנאל סנדרוסי בלם, לאחר מרחק הבלימה, הילד נזרק אל הכביש. בייגלאייזן נמצא שרוע על הכביש, כאמור כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, על ידי גורמי ההצלה כאשר הרכב שפגע בו לא נמצא סביבו. נסיבות התאונה הקשה עדיין נחקרות במשטרה, כאשר בייגלאייז עדיין נמצא בסכנת חיים ועדיין מאושפז בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם – מצבו עדיין מוגדר אנוש.

החשוד סנדרוסי נעצר רק כעבור שבוע ממועד התאונה, וזאת לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג. בסופו של דבר, הנהג – סנדרוסי, שמכחיש כי נהג ברכב, הסגיר את עצמו למשטרה רק ביום ראשון שעבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר