חגית משה, משה גפני (צילומים: יח"צ, אוליבייה פיטוסי)
חגית משה, משה גפני (צילומים: יח"צ, אוליבייה פיטוסי)

סגנית ראש העיר משה עונה לח"כ גפני: "את מנח"י ינהלו אנשי מקצוע – לא פוליטיקאים ולא מפלגות"

מחזיקת תיק החינוך בעירייה חגית משה בתגובה חריפה לדברים של ח"כ משה גפני: "יו"ר מנח"י נבחר על רקע מקצועי והשאלה אם הוא שומר תורה ומצוות לא רלוונטית"

פורסם בתאריך: 9.7.19 12:16

"אני, מחזיקת תיק החינוך בעיריית ירושלים, אחליט אם יהיו חילופי תפקידים במנח"י או לא – כרגע זה בכלל לא עומד על הפרק", כך, באמירה נוקבת וחד משמעית, דוחה סגנית ראש העיר חגית משה (הבית היהודי) את הדרישה של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) למנות אדם חרדי לתפקיד יו"ר מנח"י (מינהל חינוך).



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"את מנח"י ינהלו רק אנשי מקצוע – לא פוליטיקאים, לא מפלגות, לא קבוצות. נקודה", ממשיכה משה ומדגישה בשיחה עם "כל העיר", "אביב קינן עושה עבודה מצוינת כיו"ר מנח"י והוא נשאר. הוא מקבל ממני תמיכה מלאה והוא ימשיך ויוביל את מנח"י".



כאמור, הדברים הנוקבים של משה, מחזיקת תיק החינוך במועצת עיריית ירושלים, מגיעים בתגובה לאמירות של ח"כ גפני בישיבה של סיעת 'דגל התורה' אמש בירושלים. בישיבה, כפי שפורסם ב"כל העיר", אמר גפני בנחרצות כי "יו"ר מנח"י בעיריית ירושלים צריך להיות חרדי". עוד אמר ח"כ גפני: "פעלנו לפי הוראתם של גדולי ישראל ותמכנו בראש העיר משה ליאון; נציג חילוני שמונה בקדנציה הקודמת לא אמור לתת לנו כעת הוראות".

סגנית ראש העיר משה, כאמור, מביעה התנגדות נחרצת לאופן הצגת הדברים והתפקיד. "אביב קינן נבחר על רקע מקצועי והשאלה אם הוא שומר תורה ומצוות בכלל לא רלוונטית. אנחנו צריכים אנשי מקצוע שינהלו את העיר וזה התפקיד שלו. אביב קינן עושה את עבודות לעילא ולעילא, והוא יישאר בתפקידו כל עוד הוא מתפקד בצורה כל כך טובה. כשאני אפטר את מהנדס העיר, אליעזר ראוכברגר (סגן ראש העיר מטעם 'דגל התורה', ש"ה) יפטר את מנהל מנח"י".



"פגשתי אתמול מנהלי חינוך מכל הארץ באירוע של החמ"ד (חינוך ממלכתי-דתי, ש"ה)", מוסיפה משה, "והם אמרו לי – 'אנחנו עולים לירושלים ללמוד את כל הנושא של תקשוב, טכנולוגיה, 'איפכא' וכל הדברים שקורים בירושלים'. זה אומר הרבה. אנשים מקנאים במערכת החינוך הירושלמית, וזה קורה לא רק בגלל הפוליטיקאים אלא בעיקר בגלל אנשי המקצוע המצוינים שיש לנו במנח"י".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר גפני חושב שכל ירושלים וכל ישראל צריכה להתנהל ולהתנהג כמו חרדים.
    האוכלסייה החרדית זה האסון הכי גדול שיש במדינת.ישראל
    אינטרסנטים, חוצפנים, אנוכיים, ולא מעניין אותם כלום חוץ מאת עצמם, אוכלסייה שמקבלת.כסף.מהמדינה ולא תורמת.מאום למדינה ומי שמשלם ונושא בעול המיסים זה הציבור החילוני שקורע את התחת וקורס תחת עול המיסים
    הכסף השחור הכי גדול נמצא במגזר החרדי, במגזר הזה זה מצווה לא לשלם מיסים, אז מר גפני רוצה שיהיה נציג חרדי במנחי
    איזה בדיוחות.חמודי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד פעם השקר הוא דיבר על מינהל חינוך חרדי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר