עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)
עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)

ריברנדינג: תהליך המיתוג החדש של מעלה אדומים יצא לדרך

עיריית מעלה אדומים החליטה כי ההליך כולו יעשה בשיתוף התושבים, והוא יכלול מיתוג מחודש של העיר ושל העירייה

פורסם בתאריך: 19.9.19 08:25

עיריית מעלה אדומים החלה בתהליך מיתוג עירוני שנועד לקידום פרויקטים ולעודד מגורים בשכונות החדשות בעיר הנבנות במסגרת הסכם הגג הכוללני ובעיר כולה. תהליך מיתוג העיר ויצירת יבטא את השינויים שעברה ועוברת העיר ויסייע להדגיש את נכסיה הרבים של העיר.

על המיתוג של מעלה אדומים הופקדה חברת רה-לבנט, אשר אנשיה החלו השבוע לקיים מפגשי עומק אסטרטגיים עם קבוצות שונות של תושבים בהם צעירים, משפחות ובעלי עסקים. לאורך כל החודשים הקרובים בתהליך יהיו מעורבים תושבים רבים שהתנדבו לקידום הנושא דרך השתתפות בקבוצות חשיבה, צוותי עבודה וסדנאות שונות על מנת לאפיין את נקודות החוזק של העיר והמאפיינים הייחודיים שלה.

אמנון אילוז מנכ"ל ובעלים רה-לבנט אומר כי "כל פרויקט מיתוג עיר הוא מרתק עבורנו, תהליך בו אנחנו מתחברים לעיר קיימת, למצב קיים ומתחילים לחלום ולתכנן לאן העיר תלך ברמה תדמיתית ושיווקית בשנים הקרובות".

מנכ"ל העירייה שמוליק: "מעלה אדומים שמחה לצאת לדרך מרתקת של חיפוש והגדרת הסיפור העירוני שלנו. בסופו של דבר תקבל העיר תדמית חזותית חדשה, יצירתית ונכונה בראש ובראשונה כלפי פנים עבור תושבי העיר הקיימים, אבל גם כלפי חוץ – תושבים חדשים וגורמים נוספים. אנחנו בטוחים כי הבחירה ברה-לבנט כמשרד המיתוג לפרויקט היא הבחירה הנכונה לאור הניסיון וההיכרות של המשרד בתהליכים קודמים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר