מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

הצלחה לשבוע הבטיחות בדרכים במעלה אדומים

השבוע התקיים בעיר שבוע הבטיחות בדרכים, שעמד בסימן 'נוהגים בזהירות גם מחוץ למעלה אדומים'

פורסם בתאריך: 21.11.19 13:21

במהלך השבוע האחרון ציינה עיריית מעלה אדומים את שבוע הבטיחות בדרכים, שעמד השנה בסימן 'נוהגים בזהירות גם מחוץ למעלה אדומים'.

מטרת שבוע הבטיחות בדרכים, שהוא יוזמה ממשלתית שנועדה להפחית את מספר הנפגעים בכבישים, היא העלאת המודעות הציבורית לנושא הבטיחות בדרכים במדינת ישראל, הגדלת האחריות האישית והשותפות הפעילה במאבק בתאונות הדרכים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במסגרת שבוע הבריאות השנה נבחר על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) המיזם "רישיון לא לענות" – מסע הסברה רחב היקף למניעת כתיבת וקריאת הודעות טקסט בטלפון הנייד בזמן הנהיגה, "כי אם זה דחוף – מתקשרים".

במעלה אדומים נערכו מגוון אירועים לציון שבוע הבטיחות בדרכים. כמו כן, העירייה יצאה בקמפיין חוצות נרחב עם הסיסמא "נוהגים בזהירות גם מחוץ למעלה אדומים", זאת מכיוון ש-75 אחוזים מהנפגעים בתאונות דרכים תושבי מעלה אדומים נפגעים מחוץ לעיר, בדרכים הבינעירוניות ובירושלים.

סגן ראש העיר בוריס גרוסמן, מחזיק תיק התחבורה, מציין כי "מלבד האחריות של גורמי הממשל השונים,  על כל אחד ואחת מאתנו, כמשתמשי דרך, לקחת אחריות אישית על נושא הבטיחות בדרכים במעגלי הסביבה השונים. ככל שניקח אחריות אישית רבה יותר – כך נוכל להשפיע יותר על בטיחותנו בדרך".



ראש העיר בני כשריאל: "'ונשמרתם לנפשותיכם' זה לא רק סיסמא, אלא מחובתנו להקדיש משאבים בכל יום ויום על מנת למנוע את התאונה הבאה. שמירה על בטיחות בדרכים בעיר ובכלל עוברת כחוט השני בעיסוק בפעילות הסברה וחינוך, אכיפה ותשתיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר