מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: אושר סבסוד של כחצי מיליון שקלים לקייטנות הקיץ

בשורה משמחת להורי ילדי הגנים בעיר: לאחר הסבסוד תעמוד עלות קייטנה עד השעה 14:00 על 690 שקל

פורסם בתאריך: 30.5.17 02:01

העירייה אישרה באחרונה סבסוד של כחצי מיליון שקלים לטובת קייטנות הגנים ברחבי העיר. לאחר הסבסוד, כך לדברי גורמים בעירייה, ישלמו ההורים 690 שקל עבור קייטנה עד השעה 14:00. קייטנה ליום מלא, עד 16:45, תעלה 1,190 שקל.

בעירייה מציינים כי בנוסף להוזלה במחירים, יינתנו הנחות למשפחות שירשמו שני ילדים ומעלה, וכן הנחות למשפחות מעוטות יכולת. שינוי נוסף שאושר במליאת המועצה הוא שקייטנות הגנים יפעלו ביום הקצר עד השעה 14:00, ולא עד השעה 13:30 כפי שהיה עד כה, וביום הארוך עד השעה 16:45.

"הרפורמה היא לפני התערבות ממשלתית להוזלת הקייטנות, באם תהיה כזו", מוסיפים גורמים בעירייה. "בשורה זו בתקציב באה לאחר שראש העיר בני כשריאל הנחה ואישר את התכנית, והביא אותה לאישור בפני מועצת העיר".

סגן וממלא מקום ראש העיר גיא יפרח: "חשוב לציין שאיכות הקייטנות נשמרת, כך לדוגמא, קייטנת בתי הספר (ד׳-ו׳) תהיה קייטנת "summer school" אטרקטיבית לחיזוק לימוד האנגלית באופן חווייתי. כמו בכל שנה, יינתנו הנחות משמעותיות למשפחות מעוטות יכולת. הנחות יינתנו גם לשני ילדים ומעלה".

ראש העיר כשריאל מוסיף ומציין כי "לא ייתכן שילדים במדינת ישראל לא ילכו לקייטנה כי להורים אין כסף לשלם את המחירים הגבוהים. אנחנו לא מחכים שמשרד ממשלתי כזה או אחר ייקח אחריות על הקייטנות בעיר, ועל כן, לאחר עבודה מאומצת של צוותי העירייה והמתנ"ס הצלחנו להביא להוזלה משמעותית במחירי הקייטנות, כל זאת ללא פגיעה באיכות התכנים והצוותים המקצועיים. אני מאמין כי בשורות אלו יקלו משמעותית על ההורים והזוגות הצעירים ואני מאחל קיץ מהנה ומוצלח לכל ילדים העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר