יום העצמאות במעלה אדומים (צילומים: באדיבות עיריית מעלה אדומים)
יום העצמאות במעלה אדומים (צילומים: באדיבות עיריית מעלה אדומים)

חגיגות העצמאות במעלה אדומים: משאיות שמחה, זיקוקים והפנינג

חגיגות העצמאות במעלה אדומים יכללו משאיות שמחה, זיקוקי דינור, הפנינג לכל המשפחה, הצגות ילדים, מופעי ג'אגלינג וסדנאות יצירה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 14.4.21 19:50

בעיריית מעלה אדומים תכננו את אירועי ערב ויום העצמאות ה-73 למדינת ישראל בהתאם למתווה שפורסם על ידי משרד הבריאות, לפיו לא ניתן להקים במות בידור מרכזיות בערים, אלא לקיים אירועים מצומצמים על פי התו הסגל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מיד עם צאת יום הזיכרון וכניסת יום העצמאות (רביעי ה-14.4), יעברו שש משאיות גדולות וממותגות בכל רחבי העיר ויסתובבו בין השכונות כשעליהן די-ג'יי עם מוזיקה קצבית. המשאיות יפעלו בין השעות 20:00-23:30 והן חולקו לאזורים על פי מסלול מסודר, על מנת שיגיעו לכל שכונות ורחובות העיר.

בשעה 21:30 בדיוק יחל מופע מרהיב של זיקוקי דינור שישוגרו מארבעה מוקדים מרכזיים, על מנת לאפשר לכל התושבים, מכל שכונות העיר, לצפות וליהנות.

ביום העצמאות עצמו, יום חמישי, יתקיימו פעילויות לכל המשפחה בשלושה פארקים מרכזיים: בפארק המרכזי בכיכר יהלום, בפארק נופי הסלע – מול תחנת הדלק דור אלון, ובפארק המרווה שבשכונת צמח השדה. הפעילויות יחלו בשעה 10:30 בבוקר ויימשכו עד השעה 14:00. הילדים ייהנו ממופעי ג'אגלינג, מעגל מתופפים, הרקדת זומבה, הצגות ילדים בשלושה סבבים, מוזיקה, דגלי ישראל ועוד שלל הפתעות.

ראש העיר בני כשריאל: "השנה אנחנו חוגגים באחריות. ממשיכים להישמע למתווה שפרסם משרד הבריאות ומקיימים את האירועים בהתאם להנחיות – ממשיכים לשמור על עטיית מסכה ושמירת מרחק, ולצד זאת חוגגים ומציינים יחד את חגיגות 73 שנה למדינתנו. אני מזמין את התושבים לחגוג בעירנו היפה ומאחל לכולם חג עצמאות שמח".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר