בנימין נתניהו בביקור במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בנימין נתניהו בביקור במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ראש הממשלה במעלה אדומים: “נבנה כאן אלפי יחידות דיור”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור במעלה אדומים, במהלכו קיים ישיבת עבודה עם ראש העיר בני כשריאל

פורסם בתאריך: 25.10.17 17:06

אורח מיוחד הגיע בערב חג סוכות למעלה אדומים – ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים ביקור רשמי בעיר, במהלכו סייר עם ראש העיר בתצפית משכונת נופי סלע הפונה לעבר שטח המיועד לבניית שכונת מגורים חדשה.

בהמשך קיימו השניים ישיבת עבודה מקצועית, שבה הכריז ראש הממשלה על תנופת פיתוח במעלה אדומים: “אנחנו נבנה כאן אלפי יחידות דיור, ונוסיף את אזורי התעשייה וההרחבה הדרושה כדי לאפשר לפיתוח מואץ של המקום הזה. מעלה אדומים תהיה חלק ממדינת ישראל”.

עוד אמר נתניהו: “אני תומך בחוק ‘ירושלים רבתי’, שיאפשר לירושלים ולסביבותיה להתפתח. זאת בשורה גדולה וחשובה”.

כזכור, חוק ‘ירושלים רבתי’ הוא יוזמת חקיקה של חברי הכנסת יהודה גליק (הליכוד) ובצלאל סמוטריץ’ (הבית היהודי), שמשמעותו סיפוח זוחל של יישובים לבירה. החוק יאפשר ליישובי סובב ירושלים לשמור, מצד אחד, על אוטונומיה מוניציפאלית, ומצד שני להיות חלק מירושלים רבתי, כפי שמקובל במקומות אחרים בעולם.

 

 

בפגישת העבודה העלה ראש העיר כשריאל בפני ראש הממשלה את הדרישה לחיזוק מעלה אדומים כחלק ממטרופולין ירושלים. בין היתר ביקש כשריאל לתת לעיר תמריצים זהים לאלו הניתנים לירושלים, ולהוסיפה לרשימת אזורי העדיפות הלאומית. דרישה נוספת שהעלה ראש העיר נוגעת לקידום תוכניות בניה בעיר במסלול מזורז, צמצום למינימום של מספר האישורים המדיניים הנדרשים לקידום סטטוטורי ושיווקי ואישור תוכניות נוספות לשיווק ולהפקדה, ובהן שחרור תוכניות שטחי E1 – שכונת מבשרת אדומים.

בתום ישיבת העבודה נפגש ראש הממשלה נתניהו גם עם תעשיינים מפארק אדומים, לשיחה שבה סיפרו התעשיינים על תחושותיהם, על צורכיהם ועל הישגיהם. לביקורו של ראש הממשלה במעלה אדומים נלוו יו”ר ועדת הפנים של הכנסת, ח”כ דוד אמסלם, ראש לשכת רוה”מ, יואב הורביץ ומנכ”ל משרד רוה”מ, אלי גרונר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר