בני כשריאל וינקי פרידמן חותמים על הסכם שיתוף הפעולה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל וינקי פרידמן חותמים על הסכם שיתוף הפעולה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: הסכם שיתוף פעולה לבתי הספר הממ"ד

על פי ההסכם, שנחתם בין העירייה לרשת נועם צביה, בתי הספר הממ"ד ישתלבו בפעילות המגוונת של הרשת

פורסם בתאריך: 21.6.18 15:13

במפגש חגיגי שהתקיים בלשכת ראש העיר בני כשריאל נחתם השבוע חוזה שיתוף פעולה בין העיריה לבין רשת נועם צביה-עמותת מרחביה, לפיו בתי הספר היסודיים מעלה תורה בנים ומעלה תורה בנות מהחינוך הממלכתי-דתי, ישתלבו בכל הפעילות החינוכית, תורנית, לימודית, חברתית וערכית המתבצעת ברשת נועם צביה.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

על פי ההסכם, מאחר והעירייה מעוניינת להפעיל בבתי הספר הממ"ד תוכנית לימודים תורנית נוספת המשולבת בשעות הלימוד הרגילות, והעמותה המנהלת רשת מוסדות חינוך היא בעלת ידע וניסיון ייחודי בהפעלת מוסדות לימוד ממ"ד תורניים, בתי הספר מעלה תורה בנים ובנות יצטרפו לרשת נועם צביה. תקופת ההסכם לחמש שנים עם אפשרות הארכה.

סגנית מנהל אגף החינוך מיטל לבן: "רשת נועם צביה הוכיחה את עצמה והיא תעזור להביא ולקדם את בתי הספר, שעושים עבודה מדהימה בנושא התורני, למקום הכי טוב שאפשר".

מנכ"ל העירייה שמוליק חנוך: "רשת נועם צביה היא מגדלור חינוכי ציוני. אנחנו שמחים על השותפות ובטוחים שהמסגרת תהפוך לכותל המזרח של החינוך התורני ממלכתי דתי".

מנכ"ל רשת נועם צביה ינקי פרידמן: "הציבור התורני נותן בנו אמון וזה מוביל אותי לשותפות האמיתית המצוינת עם העירייה. זוהי שותפות אמיתית במהות של הדברים ובאכפתיות ולכן זה מרגש אותי לחתום על הסכם זה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר