התערוכה "70 פנים לישראל" (צילום: עיריית מעלה אדומים)
התערוכה "70 פנים לישראל" (צילום: עיריית מעלה אדומים)

תערוכת "70 פנים" תוצג במוזיאון קסטל

בתערוכה, שהוצגה במתחם התחנה בירושלים לרגל חגיגות ה-70 למדינה, תמונות של הרגעים הכי ישראליים שיש

פורסם בתאריך: 2.8.18 12:52

החל מהשבוע הבא יוכלו תושבי מעלה אדומים ליהנות מתערוכה ייחודית שנפתח בחודש מאי האחרון לרגל חגיגות ה-70 למדינה. התערוכה – "70 פנים לישראל" – הוצגה מאז פתיחתה במתחם התחנה בירושלים, וכעת, לאחר שלושה חודשים היא מועברת למוזיאון קסטל בעיר, שבו היא תוצג בחודשיים הקרובים.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

יש לציין כי במיזם המיוחד, שבו מוצג פסיפס אנושי של ההוויה הישראלית, השתתפו שלושה צלמים ממעלה אדומים – עידו תורקיה, שטרנה בן חמו ועדן רובין – אשר קיבלו לפני כחודש תעודות הוקרה מראש העיר בני כשריאל על השתתפותם בתערוכה.

"70 פנים לישראל" הינו מיזם צילומים המסמלים "ישראליות" לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל. במיזם משתתפים 70 צלמים וצלמות מכל קצוות הארץ, העדות, הדתות והמגזרים וביניהם מייסד התערוכה והאוצר אוריאל בארי.

מנהלת המיזם מורן שמואלוף: "העבודה על התערוכה ארכה כעשרה חודשים אינטנסיביים בהם בחרנו, אוריאל ואני, בקפידה כל תמונה המלווה גם בסיפור שמאחוריה ומאחורי הצלם או הצלמת ששיתפו אותה. אלה 70 תמונות שמספרות את סיפורה השלם של מדינה אחת".

ראש העיר בני כשריאל: "אני מרגיש כמו אבא גאה שילדיו חוזרים הביתה. שלושה צלמים מהעיר משתתפים במיזם האדיר הזה. זה מחמם את הלב ומוסיף המון כבוד לעיר. אני שמח לארח את התערוכה במעלה אדומים ולציין יחד עם כל הצלמים 70 שנים למדינת ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר