הדמיית מרכז הקונגרסים שיוקם באזור התעשייה מישור אדומים (צילום: יח"צ)
הדמיית מרכז הקונגרסים שיוקם באזור התעשייה מישור אדומים (צילום: יח"צ)

מרכז קונגרסים חדש יוקם במישור אדומים

על פי התוכניות שהוגשו לאישור עיריית מעלה אדומים, בהקמת המרכז יושקעו כ-140 מיליון שקלים והוא יוקם על שטח של 30,000 מ"ר

פורסם בתאריך: 20.6.19 07:30

אזור התעשייה במישור אדומים צפוי להתחדש בתוך שנים ספורות במרכז קונגרסים חדיש ומפואר. בימים האחרונים הגישו יזמים פרטיים תוכניות להקמת המרכז לאישור עיריית מעלה אדומים.

על פי התוכניות, כך נודע ל"כל העיר", בהקמת מרכז הקונגרסים יושקעו כ-140 מיליון שקלים. הוא יוקם על שטח של 30,000 מ"ר ויתפרס על פני שטח בנוי של 10,000 מ"ר. במרכז הקונגרסים, כך הסבירו היזמים בתוכניות שהגישו, יתקיימו אירועי ענק, ועידות עולמיות והוא יהווה פתרון מידי לחוסר שקיים באזור ירושלים במרכזי כנסים, אולמות אירועים ומסחר.



אחד היזמים, חנן בליטי מספר כי "מרכז הקונגרסים יכלול 3 חללים: גן אירועים אשר יעניק אפשרות לקיים חתונות גדולות של מעל ל1,500 איש, אולם לתערוכות אשר ייתן מענה להופעות ותערוכות מהארץ ומהעולם ואולם להופעות ואמנים מהארץ ומהעולם".

אזור התעשייה של מישור אדומים משתרע על 2,823 דונם מתוכם 1,667 מיועד לתעשייה ומלאכה ופועלים בו כ- 330 מפעלים בקשת רחבה של תחומים. בשנים האחרונות התפתח המסחר בפארק ובמקביל, פועלים בו מגוון עסקים המספקים שירותים לתושבי ירושלים והסביבה.

יש לציין כי משרד התחבורה החל בבניית תשתיות בהשקעה של מעל מיליארד שקלים עבור הרחבת כבישים ומחלפים לטובת מרכז העסקים במישור האדומים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר