גן יסמין (צילום: עיריית מעלה אדומים)

גאווה עירונית: תעודת הערכה לגן יסמין ממעלה אדומים

הגן, שפועל בשכונת צמח השדה, זכה להערכת משרד החינוך בשל העשייה המשמעותית המתקיימת בו

פורסם בתאריך: 3.7.19 16:43

גאווה למערכת החינוך העירונית: גן יסמין, שממוקם ברחוב השקמה בשכונת צמח השדה, התבשר בימים אלה על ידי הוועדה לקידום החינוך לאמנויות ותרבות במחוז ירושלים במשרד החינוך כי הוא זכה בתעודת הערכה של מנהל המחוז, מאיר שמעוני, בתחום קידום חינוך לאמנויות ותרבות לשנת הלימודים תשע”ט.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי “גן יסמין נבחר על ידי משרד החינוך להשתתף בתוכנית מיוחדת, במסגרתה הופכים גני הילדים המסורתיים את פניהם ועוברים שדרוג והתאמה לצרכי המאה ה-21”.



ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל: “זכייה של מוסדות חינוך שלנו בפרסים ברמה המחוזית והארצית אינה חדשה. יחד עם זאת, זהו כבוד גדול וגאווה עבורנו. העבודה החינוכית המצוינת הנעשית בכל תחומי הדעת במערכת החינוך שלנו מביאה כל העת להישגים ופרסים. בבתי הספר וגני הילדים שלנו מתבצעת עבודה מדהימה הנעשית בכל הקשור לקידום ערכים, קידום השיגים לימודיים, הכלה ויצירת אקלים מיטבי. הצוותים החינוכיים שלנו ומנהלי החינוך לא עושים את עבודתם על מנת לקבל פרס, אלא למען ילדינו, אך בהחלט מגיע למנהלים, לגננות ולצוותים החינוכיים הוקרה על העבודה המצוינת שהם עשו, עושים ובטוחני שגם יעשו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר