אביאל זרגרי, אבי ריקן (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)
אביאל זרגרי, אבי ריקן (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)

בבית"ר חושבים בקטן | דעה

קשה לי להבין את חוגג ואני רק מקווה שהוא יודע מה הוא עושה

פורסם בתאריך: 23.6.21 20:14

המגמה ברורה: בית"ר הפכה לצערי לעוד קבוצה בארץ, כזו שרוצים לקחת לה את השחקנים המוכשרים. הדיבורים על עזיבה אפשרית של אביאל זרגרי המוכשר למכבי תל אביב, מוקדמים מדי עבורו.

הקשר הצעיר עדיין לא שיחק עונה מלאה ועד לא הפך לשחקן הרכב וכבר עלול לעזוב. אני חושב שגם למשה חוגג וגם לשחקן עצמו ומשפחתו אסור לעזוב את בית וגן בשנתיים הקרובות לפחות. זה נכון שלכל שחקן יש מחיר ואם חוגג יקבל הצעה יוצאת דופן על הטאלנט הצעיר אז הוא יימכר, אבל במידה ומדובר בהצעה שאפשר להבליג עליה – זרגרי צריך להישאר לפחות עד שיסיים את הצבא.

לפני שכל זה אולי קורה, רצוי שבית"ר תהנה ממנו לפני שיעזוב ליעד כזה או אחר. מהכרתי את הנושא, זרגרי ומשפחתו בכלל לא מבינים על מה הרעש והם כנראה כלי בידיו של חוגג ואין הם יודעים במה מדובר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


זה נדמה שבעלי בית"ר לא יודע ממש מה הוא רוצה. קשה לי מאוד לקרוא אותו ואת מהלכיו, מאוד לא צפוי ומהצד זה נראה שהוא פועל בשליפות מהמותן ולא מתוך תוכנית סדורה.

בבית"ר שוררת כרגע דממת אלחוט בכל הקשור למהלכים מקצועיים ובזמן שקבוצות אחרות מתאמנות ומתחמשות, אצל הצהובים שחורים הדברים עמומים. חוגג טוען שהוא עובד ופועל בשקט וזו השיטה החדשה כנראה שהוא מנסה. כולי תקווה שהוא יצליח בכך ויעמיד קבוצה אטרקטיבית וטובה ואז הוא יקבל גם את מירב המחמאות.

אבל אם יש שם אחד שכן צץ כמועמד ואפילו רציני, זה אבי ריקן. במידה ומכבי לא תאריך לו את החוזה הוא צריך להיות מטרה עבור חוגג. היכולות המקצועיות שלו יוכלו להוסיף המון למועדון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר