שמחות (צילום: ליטל בר שלום)
שמחות (צילום: ליטל בר שלום)

מזכרות לאירועים בירושלים: שמחות מייצר מוצרי יהדות מעוצבים

מבקשים להודות לאורחים שבאו לשמח אתכם באירוע ולהפתיע אותם במזכרת ייחודית ובעלת ערך? רוצים לשמח את הסועדים על שולחנכם בחג עם ספרוני זמירות שבת מיוחדים? הכירו את 'דן שמחות' שיעצבו לכם מזכרות לאירועים בירושלים בדיוק כמו שאתם צריכים ועוד הרבה יותר מזה

פורסם בתאריך: 22.10.19 14:28

מזל טוב! בתכם נישאה בשעה טובה לבחיר ליבה. אורחים רבים הגיעו לשמח חתן וכלה וכעת אתם רוצים להודות להם על כך עם מזכרת מיוחדת מהאירוע. הגעתם למקום הנכון: 'שמחות' מתמחה בהפקה ויצירת ברכונים, סידורי תפילה, זמירונים לשבת ועוד מזכרות לאירועים בירושלים, כאשר על כל אחד מהם תוכלו להוסיף כיתוב ייחודי לאירוע. 'שמחות' היא חברה משפחתית שנוסדה בירושלים לפני כ-40 שנים על-ידי דוד גולדברגר, שזיהה בציבור את הצורך למוצרי יהדות נגישים ומסבירי פנים אשר אפשר להציג אותם בצורה קלה, ניתנים לנשיאה ומאפשרים לברך בנוחות. כך למעשה נולד הרעיון להפיק ברכונים, סידורי תפילה, חומשים, ספרוני מזמורים וספרי תהלים קטנים.
מאז ועד היום פותחו עוד עשרות מוצרים המיועדים למגוון רחב של אירועים, כולם מעוצבים וניתנים גם לשינוי על-פי רצון הלקוח, כולל תהלים וסידורי תפילה בכריכה קשיחה או דמויית עור. "המיזם שלנו של הוצאה לאור של מוצרי יהדות עם הפנים לכלל עם ישראל, הוא חלק מהחזון שלנו שלכל בית יהודי בישראל ייכנס תוכן יהודי בעיצוב נאה ובאיכות טובה", אומר השבוע דן גולדברגר, שעובד עם אביו דוד. "הציבור הדתי והמסורתי שמח על הזכות וההזדמנות שניתנה לו לערב בשמחה גם את הקדוש ברוך הוא ולציין זאת בברכה שהוא מקדיש לאורחיו, ואנחנו מודים על האפשרות שניתנה לנו להגשים לו את משאלת הלב".

שמחות – דן הפקות (באדיבות שמחות – דן הפקות)

שמחות (צילום: מתניה אופיר)

מירושלים לאומן

הסוד של 'שמחות' הוא, בין השאר, היכולת של החברה והאנשים העובדים בה להתחדש כל הזמן ולהתאים את המוצרים שלהם לרצונות ולצרכים של לקוחותיהם. כך למשל, קבוצות שטסות לאומן שבאוקראינה מבקשות להצטייד עם 'התיקון הכללי', משלחות היוצאות למסע לפולין נושאות איתן סידור מיוחד עם הקדשה לעילוי נשמתם של קורבנות השואה. בין לקוחות החברה נמנים מוסדות וארגונים גדולים, משרד הביטחון, צה"ל, בתי ספר, מועצות דתיות  בתי כנסת ועוד, הנהנים מעיצובים ייחודיים בסגנון מודרני ובסגנון קלאסי-מסורתי, וגם הרבה מאוד אנשים פרטיים. "לא פעם מגיעים אלינו לקוחות ומזכירים לנו שלפני מספר שנים הם רכשו מזכרת לאירוע בר המצווה של הילד, ועתה הם מבקשים לרכוש ברכון למזכרת לרגל כניסתו לחופה וקידושין. זה ממש מחמם את הלב".

שמחות – דן הפקות (באדיבות שמחות – דן הפקות)

שמחות (צילום: נאמבורג ודרורי)

התאמה אישית לכל דרישה של לקוח

במזכרות ניתן להוסיף גם עיצובים אישייים ולפני שנה 'שמחות' פיתחו מוצר ייחודי של זמירות לילדים שאוייר באיורים המתאימים להם. "אנחנו קשובים ללקוחות, מציעים להם לבחור מבין מאות העיצובים שלנו אבל גם מזמינים אותם לבוא עם רעיון או עיצוב משלהם ואנחנו נעשה את ההתאמות", ממשיך דן. "יש לקוחות שמבקשים תנ"ך או סידור עם חריטה אישית של השם, אחרים מבקשים שנעצב להם ברכה להכנסת ספר תורה. להבדיל, ניתן גם להקדיש סידור, תהלים או חוברת לעילוי נשמת אדם שהלך לעולמו גם באזכרות ובאירועים לעילוי נשמת נפטרים אנחנו מספקים סידורים וספרי קודש עם הקדשה על גבי הסידור שהלקוח מזמין. כל לקוח ימצא אצלנו את מבוקשו ולא פחות חושב מזה, אנחנו מספקים את ההזמנה במהירות ובאיכות ללא פשרות".

שמחות – דן הפקות (באדיבות שמחות – דן הפקות)

דוד ודן גולדברגר 2 דורות של מזכרות בשמחות (צילום: מתניה אופיר)

מחזירים לקהילה

'שמחות' עובדת, בין השאר, בשיתוף פעולה עם עמותת "שק"ל", עמותת חסד ישראלית  שמעסיקה אנשים עם מוגבלויות המפעילים סטודיו לגרפיקה, כחלק מתפיסת עולם חברתית של תרומה לקהילה ומתן ערך מוסף לעבודתם.

 

שמחות 

כתובת: מרכז ספיר 2, קומה ב', ירושלים

טלפון: 02-6522144

אתר אינטרנט: www.smachot.co.il

לפייסבוק: שמחות – ברכונים תהילים וסידורים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עפרה

    מסכימה עם כל מילה. יחס מופלא. מקצועיות. חדשנות. זריזות והוגנות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר