קולנוע לב סמדר (צילום: באדיבות בתי קולנוע לב)
קולנוע לב סמדר (צילום: באדיבות בתי קולנוע לב)

קולנוע סמדר המחודש: סרט ב־16 שקלים

בימי שני ורביעי של חודש אוגוסט יתקיימו הקרנות של סרטים לכל המשפחה במחיר מיוחד

פורסם בתאריך: 19.8.17 20:47

לאחר שקולנוע סמדר ניצל מסגירה ואף הצליח להתאושש ולגייס את הסכומים הנדרשים לשיפוצו, הוא חזר באחרונה לפעילות ונפתח מחדש עם כסאות חדשים וציוד הקרנה מודרני ואיכותי.

כעת, כדי למשוך קהלים נוספים ובמסגרת פעילויות הקיץ, מינהל קהילתי גינות העיר, מבית החברה למתנ”סים הארצית, מזמין את התושבים לבילוי משפחתי וצפייה משותפת במיטב סרטי הילדים בקולנוע המשופץ. ההקרנות הללו יתקיימו בימים שני ורביעי של חודש אוגוסט ועלות הכרטיס עומדת על 16 שקלים בלבד. שווה.

 

בין הסרטים שיוקרנו ניתן למצוא יצירות קלאסיות לצד מודרניות, ובהן גם “הנסיך הקטן” – שמבוסס על ספר הילדים המפורסם, אודות מפגש בין טייס שמתרסק במדבר לבין ילד קטן מכוכב מרוחק; “המיניונים” – קומדיה לכל המשפחה אודות המיניונים המשעשעים בשפתם המיוחדת אשר מתחרים על הזכות לשרת את המרשעת סקרלט אוברקיל; “העי”ג” – סרט בבימויו של סטיבל שפילברג אודות ילדה יתומה בשם סופי אשר מפגש עם יצור ענקי שראתה בחלון מוביל למסע משותף.

 

קולנוע לב סמדר (צילום: באדיבות בתי קולנוע לב)

קולנוע לב סמדר (צילום: באדיבות בתי קולנוע לב)

 

זוהי כמובן רק רשימה חלקית ואתם יותר ממוזמנים להגיע לקולנוע סמדר וליהנות מסרט במחיר שווה לכל נפש. “אנו שמחים על השותפות עם קולנוע סמדר, שמאפשרת לנו ליזום שרותי פנאי איכותיים עבור משפחות צעירות”, מציינת תמר קליין, מנהלת תחום תרבות במינהל קהילתי גינות העיר. “הקולנוע הוא מוסד חשוב לקהילה והמינהל מזמין את התושבים להשתתף בפעילויות הקיץ וליהנות מתחושת ביחד”.

סרטים לכל המשפחה. ימי שני ורביעי במהלך חודש אוגוסט. קולנוע לב סמדר, רחוב לויד ג’ורג’. 16 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר