עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)
עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)

"משפט בגובה העיניים": אתם שואלים, המומחים עונים

שיתוף פעולה בין עו"ד ריקי אופק אבן צור ועו"ד ענבל פלאח יעקב הוליד תוכנית שבועית, שבה יידונו נושאים הנוגעים לחיי היומיום של כל אחד מאיתנו. התוכנית הראשונה תעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב (17:30) בדף הפייסבוק של השתיים, ויתארחו בה גיא שיקר, מומחה לביטחון כלכלי, והפסיכולוגית הקלינית לירז טל. אל תחמיצו

פורסם בתאריך: 15.6.23 01:29

ביום ראשון הקרוב (18 ביוני) בשעה 17:30 תעלה לאוויר, לראשונה, תוכניתן המשותפת של עו"ד ריקי אופק אבן צור ועו"ד ענבל פלאח יעקב "משפט בגובה העיניים". בתוכנית, שתשודר בדף הפייסבוק של השתיים, יתארחו בכל שבוע אורחים שונים מתחומי המשפט השונים: משפחה, התמודדות עם יוקר המחייה, הגיל השלישי, מקרקעין, משכנתאות, פירוק התא המשפחתי, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

בתוכנית הראשונה יתארחו גיא שיקר, מומחה לביטחון כלכלי, והפסיכולוגית הקלינית לירז טל, שינסו לעשות סדר בתחומים שמעסיקים את כולנו בחיי היומיום. שיקר כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים במהלך הקריירה המקצועית שלו, והוא בעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ותואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע; טל היא מומחית בפסיכולוגיה חינוכית ובעלת ניסיון בטיפול בילדים ובני נוער והדרכות הורים.

עו"ד אופק אבן צור: "ענבל ואני מכירות כבר תקופה ארוכה. הייתה לנו פינה משותפת באחת מתוכניות הטלוויזיה, נוצרה בינינו כימיה מדהימה והחלטנו להפוך את זה למשהו טוב וליצור תוכנית משפטית שבועית שתדון בנושאים שנוגעים לכל הציבור ושלא תמיד לאנשים יש את מי לשאול או עם מי להתייעץ. התגובות שקיבלנו עד כה היו מדהימות, ורבים שאלו אותנו מתי אנחנו עולות".

התוכנית, כאמור, תשודר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של אבן צור ופלאח, ומי שיפספס, יוכל לצפות בה בשידור המוקלט. לאורך השבוע, לפני שידור התוכנית, הצופים יוזמנו להעלות שאלות בדף הפייסבוק, עליהן הם יקבלו מענה במהלך השידור.

 

 

עו"ד אופק אבן צור נחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות בבירה ובעלת יותר מ-20 שנות ניסיון. מה שמבדל את משרדה ממשרדים אחרים הם החשיבה מחוץ לקופסה והפתרונות המגוונים שהיא מעניקה ללקוחותיה, תוך הקפדה על מקצועיות, אמפתיה ויחס חם. עו"ד אופק אבן צור היא מומחית לענייני משפחה, מקרקעין ופירוק חברות, וצוות משרדה, כמו גם לקוחותיה, מגוון מאוד. "אצלנו במשרד כל תיק נבנה על פי האסטרטגיה של הלקוח, ולכל תיק, שהוא עולם ומלואו, ניתנת תשומת לב", היא אומרת, "אני עושה את המיטב על מנת לנצח בתיקים עבור הלקוחות שלי".

עו"ד אופק אבן צור, נשואה ואם לשני ילדים, בעלת תואר ראשון במשפטים L.L.B מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים; סיימה קורס הכשרת דירקטורים במכון מגיד, ושימשה בעבר באת כוחו של היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים באגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לענייני משפחה. כמו כן, היא חברה בארגון הבינלאומיWorld Jurist Association, מה שמאפשר לה להתמודד עם תיקים שמשרדים אחרים אינם יכולים לקבל. משרדה של אופק אבן צור מעניק שירות וייעוץ משפטי בנושאי ירושות, צוואות, גירושים, חלוקת רכוש ועוד.

לפני כשלוש שנים נפתחה במשרדה של אופק אבן צור מחלקה לעסקאות נדל"ן, המלווה עסקאות קנייה ומכירה של נכסים ועסקאות תמ"א 38/2 (הריסה ובינוי של מבנה אחד) ופינוי-בינוי (הריסה ובינוי של מתחם בניינים).

"ייחודו של המשרד שלי, מעבר לפן המקצועי והניסיון רב השנים בדיני משפחה ופירוק חברות, בא לידי ביטוי באופן החשיבה היצירתית שלי ושל צוות המשרד. כל תיק שמגיע אלינו, אנחנו קודם כל לומדים אותו, את מערכת היחסים והנפשות הפועלות ורק לאחר מכן ממשיכים הלאה. כמובן שלצד הפן המקצועי, אנחנו לא מוותרים על הפן האנושי, האמפתיה וההבנה שגירושים או כל תהליך משפטי הוא לא תהליך פשוט".

לאורך השנים יצר משרדה של אופק אבן צור תקדימים משפטיים רבים בתחום דיני המשפחה (גירושים), מה שמציב אותו בלב הזירה המשפטית. "אני פוגשת אנשים בצמתים הכי לא פשוטים בחייהם, ולכן חשוב לנו במשרד לעשות את המיטב בכל תיק ולהביא ללקוחות שלנו את הצדק לו הם ראויים".


משרד עורכי הדין אופק אבן צור

השלוחה בירושלים רחוב דיסקין 9א', מגדל וולפסון  השלוחה בתל אביב רחוב הארבעה (מגדל המוזיאון)

טלפון: 02-5770095, נייד 052-5399374

לאתר משרד עורכי הדין אופק אבן צור >>>

לדף הפייסבוק >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר