בתמונה הדמיית פרויקט "דונה בגילה" (הדמיה באדיבות חברת דונה)
בתמונה הדמיית פרויקט "דונה בגילה" (הדמיה באדיבות חברת דונה)

מורדות גילה: החל שיווק פרויקט המגורים "דונה בגילה"

הפרויקט כולל הקמת חמישה בניינים מדורגים בני עשר קומות. מחיר דירת ארבעה חדרים מוצע במחיר התחלתי של 1.88 מיליון שקל; דירת חמישה חדרים עם חצר מוצעת במחיר התחלתי של 2.340 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 30.5.17 02:05

החל שיווק יחידות הדיור בפרויקט "דונה בגילה". כך מדווחת השבוע חברת הבנייה דונה, שאמונה על הפרויקט.
יצוין כי הפרויקט, שמוקם כחלק משכונה חדשה שנבנית במורדות גילה, כולל 113 יחידות דיור אשר מתפרשות על פני חמישה בניינים מדורגים בני 10 קומות (מקומת הכניסה הראשית ניתן לרדת 6 קומות או לעלות 3 קומות).

מחברת דונה נמסר כי במרבית הקומות בבניינים ייבנו שתי דירות בלבד. כמו כן, הפרויקט נמצא בקו ראשון לנוף, ובחברה מוסיפים ומציינים כי "אין צפי לבנייה נוספת תחתיו שתחסום את הנוף".

תמהיל הדירות בפרויקט רחב מאוד וכולל דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דופלקס גן עם חמישה חדרים ופנטהאוזים בני חמישה חדרים.

במסגרת השיווק מוצעות כיום לקהל הרחב דירות ארבעה חדרים במחיר התחלתי של 1.88 מיליון שקל; דירות הדופלקסים, שבהם חמישה חדרים וחצר, מוצעות במחיר התחלתי של 2.340 מיליון שקל; ואילו מחירן ההתחלתי של דירות הפנטהאוז, שגם בהן כאמור חמישה חדרים, עומד על 2.540 מיליון שקל.

בחברת דונה צופים כי היקף מכירות הפרויקט צפוי להגיע ל־240 מיליון שקל, וכי אכלוס הפרויקט יתבצע בעוד כשנתיים וחצי.

אוהד סבן, סמנכ"ל חברת דונה, מציין בשיחה עם "כל העיר" כי "אנו שמחים להמשיך ולבנות בירושלים פעם נוספת כהמשך רציף לפרויקט האחרון שלנו בעיר – "דונה עין כרם", שהפך לשם דבר בקרב הירושלמים. בעת האחרונה שכונת גילה הופכת לפנינה הנדל"נית של אזור ירושלים עם ביקושים רבים, ולאלטרנטיבה לאלה המעוניינים לרכוש דירה חדשה בירושלים עם מחירים שפויים, נגישות מהירה לכל חלקי העיר באמצעות כביש בגין החדש ובנוסף ליהנות מקו ראשון לנוף הררי עוצר נשימה".

אליהו כהן, מנהל הפרסום והמדיה של חברת דונה, מוסיף ואומר כי "התאמצנו לכבוד הירושלמים והקפדנו לתת מפרט טכני מאוד גבוה. כל הדירות מקבלות אסלות תלויות עם מנגנון סמוי. ריצוף 80X80, חימום תת רצפתי שזה משהו ייחודי לקבלנים, וכן מערכת בית חכם לכל דירה. הפרויקט הוא מאוד מתקדם והיה לנו חשוב להביא את הפינוקים האלה לירושלמים ולתת להם איכות חיים מאוד גבוהה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר