מצפה רמות (צילום: חזי חוגסטה)
מצפה רמות (צילום: חזי חוגסטה)

צפון העיר: החל שלב האכלוס בשכונה החדשה – מצפה רמות

'מצפה רמות' צמודה לשכונת רמות א' והיא מתפרסת על פני שטח של 432 דונמים הכוללים שישה מתחמי דיור

פורסם בתאריך: 11.7.17 10:25

צפון ירושלים – השבוע החל שלב האכלוס בשכונה החדשה – מצפה רמות, הצמודה לרמות א'. השלב הראשון של האכלוס במתחם ISA יצא לדרך, חצי שנה לפני המועד שעליו התחייבה החברה. במקביל, החלו אנשי משרד השיכון בהאצת עבודות הפיתוח במתחמי הפרויקט השונים, כדי שהשכונה כולה תהיה מוכנה לאכלוס במהרה.

 

 

'מצפה רמות' היא שכונה חדשה, צמודה לשכונת רמות א', בצידה המזרחי. היא מתפרסת על פני שטח של 432 דונמים, בשישה מתחמים, וכוללת גם קאנטרי שכונתי ששטחו 42 דונמים. חברת ISA, בבעלותם של עקיבא זוריבין ושלום גריבה, בונה כמה מאות יחידות דיור באחד מששת המתחמים של הפרויקט, והיא החברה הראשונה מבין כל החברות שמשתתפות בפרויקט שעמדה בהתחייבויותיה. בימים אלה היא מאכלסת את שלושת הבניינים הראשונים במתחם שלה.

 

מצפה רמות (צילום: חזי חוגסטה)

מצפה רמות (צילום: חזי חוגסטה)

מהחברה נמסר כי בשלב הראשון מאוכלסות במתחם 18 דירות של שלושה חדרים, 18 דירות של ארבעה חדרים, 30 דירות של חמישה או שישה חדרים ועוד שישה פנטהאוזים. תכנון הפרויקט הופקד בידי משרד גיל קריבין אדריכלים והעבודות בשטח מתבצעות על ידי האחים משהור בניין ופיתוח.

שלום גריבה, מנכ"ל של חברת ISA, אומר כי "זהו הפרויקט השני שחברת ISA מצליחה לאכלס עוד לפני המועד שעליו התחייבה. אני גאה בהתקדמות הפעילות ובקצב המכירות בפרויקטים השונים של החברה. ISA בונה במקומות אטרקטיביים במיוחד ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. הרוכשים בפרויקטים שלנו יודעים שהם מקבלים תמורה מלאה עבור כספם וכי מדובר ברכישות נכונות, כיוון שהמחירים במקומות שבהם אנו בונים רק ילכו ויעלו, ולכן הביקוש לדירות שלנו כה גדול".

 

הדמיה מצפה רמות (הדמיה: 3dvision)

הדמיה מצפה רמות (הדמיה: 3dvision)

 

חברת ISA היא אחת החברות הוותיקות בענף הבנייה והפיתוח, ופועלת בו כבר יותר מ-20 שנה, בעיקר באזור ירושלים. החברה מתמחה בייזום פרויקטים למגורים ומחזיקה בניסיון רב גם בפרויקטים נדל"ניים בתחום המסחר ומבני הציבור.

בין הפרויקטים הידועים של החברה: ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, פרויקט תחנת הקמח בגבעת שאול ופרויקט SEA TOWER בטירת הכרמל. בתקופה האחרונה היא הקימה חטיבה מיוחדת המתמקדת בנושא ההתחדשות העירונית בירושלים, שהחלה בקידום פרויקטים של פינוי בינוי ברחבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גרועים לא להתקרב!

    שקרנים במצפה רמות שלב ג הם מאחרים לכולם,
    הביאו קבלן זול שלא עומד בזמנים צורחים על הדיירים לא נותנים שרות,
    החברה גדה והשרות הלך…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר