גילה מראה כללי (צילום: AHMAD GHARABLI אי־אף־פי אחמ)
שכונת גילה (צילום:AHMAD GHARABLI אי־אף־פי)

הקפאה? אושרו 3,000 יחידות דיור בגילה

לפי התוכנית שאושרה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה כ-750 יחידות דיור ישמשו עבור זוגות צעירים בעיר ולא יעלו על גודל של כ-85 מ"ר

פורסם בתאריך: 22.2.18 09:19

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה בניית 3,000 יחידות דיור בשכונת גילה. התכנית כוללת שטח של כ-26,500 מ"ר המיועד גם למסחר ולתעסוקה. לפי התוכנית, הדירות ייבנו בחלקה הדרום מזרחי של שכונת גילה, במסגרתה יקומו בניינים עד 8 קומות, הכוללים חניונים תת קרקעיים; כ-750 יחידות דיור מתוכן ישמשו עבור זוגות צעירים בעיר ולא יעלו על גודל של כ-85 מ"ר, שאר הדירות יהיו בגודל ממוצע של כ-110 מ"ר.

התוכנית כוללת שטחי מסחר בשטח של כ-40,000 מ"ר, מבני ציבור בשטח של כ-150,000 מ"ר, מתחם תעסוקה של 14,000 מ"ר בהיקף רחב שישרת את תושבי השכונה.

סגן ומ"מ ראש העיר והמועמד לראשות העיר מאיר תורג'מן מציין "אנחנו לפני היסטוריה בירושלים שתיזכר שנים ארוכות קדימה. אישור של 3,000 יחידות דיור זה חסר תקדים, ואנחנו מרחיבים כאן גם את השליטה הדמוגרפית באזור וגם נותנים פתרון רחב היקף לזוגות הצעירים מכל המגזרים בעיר, כדי שיישארו אתנו כאן בירושלים".

מאיר תורג'מן (צילום: דני שביט)

מאיר תורג'מן (צילום: דני שביט)

תורג'מן מדגיש כי "בשנת 2016 נבנו בכל רחבי העיר כ-2,100 דירות, וכאן אנחנו מאשרים בפעם אחת 3,000 יח"ד. זה אומר הכל על תנופת הבנייה ועל הכוונות שלי בתחום הזה. שכונת גילה – לאחר שנים שבהן לא היתה בנייה חדשה, מקבלת רענון משני הכיוונים כעת, גם במורדות גילה 1,000 יח' וגם עכשיו 3,000 נוספות".

 

 

תורג'מן מוסיף: "אני מאוד נרגש לקראת הדבר הזה, כיוון שאני יודע היטב את המחסור בדירות מצד אחד, ואת הרצון הגדול שלי ליצור פתרונות מצד שני המקרה הזה הוא הצלחה גדולה מאוד. אני מתחייב שאהיה ראש העיר ירושלים תמשיך להיבנות בכל מקום אפשרי, נגדיל את הרוב היהודי בעיר ונשאיר כאן את הזוגות הצעירים, תוך תמהיל נכון של שטחי מסחר, תעסוקה, מבני ציבור ויחידות דיור בדיוק כמו בתכנית הזו בשכונת גילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר