(צילום הדמיה : באדיבות קניון רמות ירושלים)
(צילום הדמיה : באדיבות קניון רמות ירושלים)

התכנון לעוד שנה: פתיחת הקומה השלישית החדשה בקניון רמות

הסתיימה בניית השלד והמעטפת החיצונית של הפרויקט; 70 אחוז משטח הקומה החדשה כבר הושכר

פורסם בתאריך: 16.4.18 15:18

הישורת האחרונה של העבודות בקניון רמות בעיר הולכת ומתקרבת: בעוד שנה בדיוק, באפריל 2019, צפויה להיפתח הקומה השלישית החדשה, שתגדיל את השטח המסחרי של הקניון בעוד 7,200 מ"ר, ותוסיף לו עוד 2,000 מ"ר של מחסנים. עם פתיחת הקומה השלישית יהפוך קניון רמות לקניון השני בגודלו בירושלים, עם שטח מסחרי המתפרס על יותר מ-25,000 מ"ר, ועוד כ-6,000 מ"ר מחסנים.



העבודות בקומה השלישית ממשיכות בקצב, ובימים אלו הושלמה בנייתם של המעטפת החיצונית ושל השלד. במקביל להתקדמות הבנייה, נמשך הביקוש הרב להשכרת שטחי מסחר בקומה השלישית, למרות הזמן שנותר עד לפתיחתה. מהנהלת הקניון נמסר כי כבר כעת נחתמו חוזי שכירות על כ-70 אחוזים משטחי המסחר בקומה זו, שהושכרו לרשתות גדולות ולמותגים מובילים בתחומים שונים, כדוגמת אופנה וביגוד, נעליים, משקפיים, בתי קפה ועוד. ההנהלה ממשיכה לנהל משא ומתן עם רשתות מובילות גם בימים אלו, על שטחי המסחר שנותרו.

בניית הקומה השלישית של קניון רמות הינה השלב הראשון בתכנון העתידי של הקניון. בשלבים הבאים של התוכנית עתידות להתווסף לקניון שתי קומות נוספות, רביעית וחמישית. הקומה הרביעית תהיה קומת משרדים, ואילו הקומה החמישית תכלול שטחים ציבוריים ומבני ציבור כמו בית כנסת, אודיטוריום ופארק ציבורי פתוח עם מתקני משחק לילדים, בשטח שישתרע על פני דונם וחצי.

בהמשך עתידים להיבנות מעל קומות הקניון שישה בנייני מגורים בני 12 קומות כל אחד.

(צילום הדמיה : באדיבות קניון רמות ירושלים)

(צילום הדמיה: באדיבות קניון רמות ירושלים)

על פי התכנון של קווי הרכבת הקלה הנוספים בירושלים, מתוכננת לקום תחנת רכבת קלה מול הכניסה לקניון (ליד הסופר פארם), שתכלול גשר עם מעלית אשר יובילו ישירות לקומה השלישית החדשה.

קניון רמות משרת כיום מאות אלפי מבקרים מצפון ירושלים וממרכזה. בקניון מציינים כי "אחד הביטויים המרכזיים לכך הוא בחירתו של קניון רמות לאחד משמונת הקניונים המצליחים ביותר בארץ בגידול פדיונות בשנה החולפת, וזאת על פי נתוני מדד RIS היוקרתי" .

מנכ"ל קניון רמות ירושלים, יאיר ריבלין: "ההתרחבות של קניון רמות היא חלק מהתוכנית האסטרטגית שגיבשנו. קניון רמות נמצא כיום בתפוסה של מאה אחוז, ויש לנו רשימת המתנה של עשרות דורשי חנויות כך שהקומה השלישית החדשה בהחלט מהווה פתרון לביקוש הרב. בשלוש השנים האחרונות הובלנו בקניון כמה שינויים משמעותיים שהביאו לצמיחה גדולה וקבועה בפדיונות ובמכירות, ומטרתנו היא להמשיך ולצמוח ולהוביל את קניון רמות להצלחות נוספות".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר