פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)
פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)

פרויקט סביון  view: דירות יוקרה בירושלים על גג העולם

מגדל סביון view היוקרתי משווק דירות יוקרה בירושלים ושוכן במתחם בית מפ"י ההיסטורי בירושלים, במפגש הרחובות יפו וקינג ג'ורג'. אילו דירות מוצעות למכירה? מה טווח המחירים? ואיפה הנוף היפה ביותר בירושלים? נפגשנו לשיחה עם טל מי רז, המנהל האזורי בחברת אפריקה ישראל מגורים והבאנו את כל התשובות

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:07

פרויקט סביון view הוא פנינת נדל"ן נוספת בקולקציית היוקרה שבונה אפריקה ישראל מגורים בלב הפועם של ירושלים. המגדל היוקרתי בן ה- 27 קומות, מיועד לדירות יוקרה בירושלים, וממוקם בלוקיישן מרכזי ברחוב יפו השוקק חיים ובמרחק הליכה לאטרקציות המובילות בעיר: שדרות אלרוב ממילא, שוק מחנה יהודה, מדרחוב בן-יהודה, הכותל המערבי, העיר העתיקה, זאת לצד קרבה לאתרי תרבות, תיירות ובילוי רבים נוספים, המעצימים ומסעירים את חווית המגורים, יחד עם זאת, המיקום המצוין מאפשר גישה קלה ונחה לרכבת הקלה, במידה ורוצים לצאת מטבורה של העיר. העיצוב המרהיב של הפרויקט משלב בהרמוניה בנייה מודרנית עם בנייה ירושלמית מסורתית, לובי מפואר, גג ירוק ייחודי עם מרפסת גן תלויה הממוקמת בקומה ה- 21 שתשקיף על נוף פנורמי סובב ירושלים, לרווחת דיירי הקומות הגבוהות.

פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)

פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)

בימים אלו ממש נפתחו למכירה הדירות בקומות הגבוהות של מתחם המגורים מקומה 13 ועד קומה 27. מדובר בדירות יוקרה בנות שני חדרים ועד ארבעה חדרים וכן פנטהאוזים מרשימים, לרובם נוף פתוח עוצר נשימה, החושף את יופייה של העיר מלמעלה. חלקן של הדירות פונות אל נוף כיפת הסלע והעיר העתיקה, וחלקן חשופות אל קו האופק הירושלמי בכיוונים נוספים. בפרויקט היוקרה מותקנת מערכת בית חכם מפנקת במיוחד לשליטה מרכזית בתרחישים מרחוק כמו הדלקה וכיבוי אורות, שליטה במיזוג, הדלקת/כיבוי דוד מים חמים ומיזוג אויר. את המתחם משלימים מעליות אלגנטיות, לובי ​מעוצב ומפואר בעיצוב אדריכלי עם אלמנטים מיוחדים, עמדת שומר ראשי המוצבת בכניסה, ולרוב הדירות חניות פרטיות לאיכות חיים מושלמת.

פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)

פרויקט סביון view (הדמיה: Evolve Media)

הפרויקט, הנחשב כ'מגה פרויקט', הוא עירוב שימושי, כך שבמתחם יבנה גם מרכז מסחר גדול ומעוצב ובניין משרדים. לכל אחד מהם תיבנה כניסה נפרדת. הגישה למרכז המסחרי תהיה מרחוב יפו כהמשך טבעי למסחר הקיים ברחוב, אולם בבקונספט יוקרתי יותר. מצדו האחר של הפרויקט יוקם בניין המשרדים ולו גינת גג משותפת אשר יונגש מן העבר השני, מרחוב הנביאים. הכניסה למתחם המגורים המפואר תהיה אף היא מרחוב יפו, ישירות ללובי.

טל מי-רז, מנהל המכירות (צילום: פרטי)

טל מי-רז, מנהל המכירות (צילום: פרטי)

"ככול שהדירות ממוקמות בגובה רב יותר כך גם מחירם עולה", אומר המנהל האזורי של הפרויקט, טל מי רז, "המחירים מתחילים ב- 40 אלף שקל למטר ומגיעים עד ל- 50 אלף, הכול תלוי במפרט הדירה. ישנן דירות של שני חדרים בגודל של 47 מטר מרובע ויש דירות של שני חדרים המתפרשות על פני  53 מטר מרובע, הדירות הגדולות יותר בנות ארבעה חדרים משתנות בגודלן ונעות סביב 100 מטר מרובע. ממוצע המחירים הוא 4 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים, ואילו ממוצע מחירן של דירות בנות שני חדרים הוא כ- 2 מיליון שקלים". בתשובה לשאלה מי קהל ביעד לרכישת דירות היוקרה בפרויקט סביון, מוסיף מי רז ואומר כי "אופי האוכלוסייה הרוכשת דירות בפרויקט מגוון מאוד. ישנם לא מעט ישראלים הקונים דירות למגורים ויש גם תושבי חוץ שמתעניינים בפרויקט. חלקם רוכשים למטרות מגורים וחלקם מתכוונים לרכוש כדירה להשקעה, יש אף שמתכננים להשכיר את הדירות לשהות קצרה לתיירים, במקרה כזה מדובר בהשקעה מצוינת המניבה מאוד".

"חשוב לי לחדד שאין מדובר בבניין רפאים אלא בבניין חי שרוב הרוכשים הם למטרת מגורים. נכון להיום מכרנו כמעט את הרוב המוחלט של הדירות בקומות הנמוכות ונשארו לנו שם דירות בודדות שטרם נמכרו, עד קומה 12, 13. בימים אלה פתחנו למכירה את הקומות הגבוהות יותר מקומה 13 ומעלה וכמובן, שככול שהדירות בקומה גבוהה יותר שנפתחת אל הנוף, כך גם מחירה עולה בהתאם, הדירות עם מפרט פנימי מאוד עשיר, יוקרתי ומפנק, כמו כל הבניין כולו".

בניית הפרויקט כבר החלה ותוך מספר חודשים כבר ניתן יהיה לראות את הקומות, כשצפי לסיום הפרויקט הוא כשלוש שנים מהיום. אתם מוזמנים להגיע, לשמוע על הפרויקט מקרוב, ואולי בעוד מספר שנים תוכלו להתרווח על גג העולם מול נוף עוצר נשימה.

 

פרויקט סביון  view

טלפון: 02-6744800

לאתר הפרויקט מבית אפריקה ישראל

לפייסבוק אפריקה ישראל מגורים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כבר פאר טאצ

    מזה התמונה המטרידה הזאת של מנהל המכירות? תשקיע בתמונה מקצועית מזה השכונה הזאת!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר