האם הוא עובר מסך? ציון אוחנה
האם הוא עובר מסך? ציון אוחנה

נו, אז מי צריך להחליף את אלי אוחנה בטלוויזיה וברדיו?

נדב יעקובי ושלמה שרף, אנשי ערוץ הספורט, נפרדים מאלי אוחנה הפרשן ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש בבית וגן

פורסם בתאריך: 28.5.17 17:42

לפני כשלושה שבועות התייחס אלי אוחנה לדיבורים על החוזה החדש שממתין לו בבית"ר ואמר כי הוא מחזיק בחוזה התקשרות עם ערוץ הספורט ועם רדיו ירושלים עד לסוף חודש מאי. אוחנה המשיך והוסיף כי בכוונתו לכבד את החוזים הללו עד תום.

אז מועד פקיעתם של החוזים הללו הוא יום חמישי הקרוב, 1.6, כשלאחר מכן צפוי אוחנה לחתום בבית"ר לחמש עונות, כשבשנתיים הראשונות הוא ישמש כנציג הבעלים אלי טביב וצפוי להיות האיש החזק במועדון בשל הנבצרות שנכפתה על טביב על ידי ההתאחדות לכדורגל.

 

בערוץ הספורט יאלצו כעת למצוא מחליף לאוחנה, שנחשב לאחד מפרשני הספורט הטובים בארץ, וזה לא יהיה קל בכלל, כך לפחות טוענים חבריו לשידור בשנים האחרונות.

"אלי אוחנה הוא מבכירי הפרשנים, והוא יחסר מאוד", אומר שלמה שרף, גם הוא פרשן ערוץ הספורט שישב עם אוחנה בעשרות תוכניות ואירועי ספורט. "יש לו נוכחות מאוד גדולה. הוא היה מאוד דומיננטי בתור פרשן, אבל הוא עשה את זה בהרבה חן ומקצועיות. הוא יחסר מאוד, אבל ערוץ הספורט משופע בהרבה כוחות רעננים, זה ערוץ מאוד דינאמי שמגדל הרבה פרשנים ושדרנים צעירים והם יסתדרו".

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

 

שרף מוסיף ואומר כי "אין ספק שהבחירה שלו היתה נכונה, כי הוא קיבל תפקיד עם סמכויות ואני בטוח שהוא יודע מה צריך לעשות. אני מאחל לו בהצלחה".

גם השדר נדב יעקובי בטוח ש"אלי מאוד יחסר לערוץ הספורט. הוא המון שנים בערוץ והוא הפך לחלק בלתי נפרד מהנוף בכל התוכניות המשמעותיות. היו לנו הרבה נסיעות משותפות למשחק ליגת האלופות, היינו הרבה ימים ביחד וניהלו הרבה שיחות. הוא אחלה בנאדם. נהניתי מאוד לעבוד איתו ולשדר איתו. היה תענוג גדול ואני מקווה שעוד נשתף פעולה בעתיד".

יעקובי מסכם ואומר כי "אני מאוד מקווה שהוא יצליח לעשות בבית"ר את מה שהוא רוצה, וסוף סוף יעלה את המועדון החשוב הזה לפסים הנכונים, מועדון שפוי, שכל האלמנטים הקיצוניים ילכו וכמה שפחות ישמעו עליהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר