מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)
מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

סטודמאייר בסגל למשחק ה-3 נגד נהריה: "מקווים שיכניס התלהבות"

הסנטר, שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים בסדרה בשל פציעה, חוזר ובהפועל מקווים שהוא יביא את המפנה. האדומים, כידוע, חייבים לנצח אחרת הם יודחו ברבע הגמר

פורסם בתאריך: 1.6.17 17:04

להיות או לא להיות. המשפט האלמותי הזה של וייליאם שייקספיר הוא ממש לא שאלה עבור הפועל, אלא עובדה של ממש. כשהיא עם הגב אל הקיר, בפיגור 2:0, תפגוש הפועל מחר (שישי) את עירוני נהריה למשחק מספר 3 בסדרת רבע הגמר (16:00 בארנה) בידיעה ברורה שאין לא ברירה אלא לנצח את המשחק. כשהפסד, מלבד הדחה מביכה ומשפילה, גם יוביל ככל הנראה למהפכה של ממש בקבוצה לקראת העונה הבאה.

 

למעשה, בהפועל לא בדיוק איך לאכול את ההפסד במשחק השני, ועוד יותר מכך את היכולת החלשה שהפגינו כמעט כל השחקנים באדום.

אלסנדרו ג'נטילה האיטלקי לא נרשם בטופס המשחק, כשהסיבה היא פציעה בקרסול, אך לא מן הנמנע שהפורוורד האיטלקי לא היה נרשם גם אם לא היה פצוע, זאת בגלל היכולת החלשה והמאכזבת שהוא מפגין מאז הצטרף לקבוצה לפני כחודש.

מנגד, אמארה סטודמאייר שהחמיץ שת שני המשחקים הראשונים בגלל פציעה, ובהפועל מקווים שהנוכחות של הסנטר האמריקאי תפיח חיים בקבוצה כולה. "אנחנו מקווים שאמארה יביא את הנוכחות הרגילה שלו בצבע ומעבר לכך יכניס גם התלהבות", אומר גורם בהפועל ומוסיף ש"הוא היה מאוד חסר לנו בשני המשחקים הראשונים וראו את זה בשליטה של נהריה מתחת לסלים. גם ההתלהבות והנוכחות שלו על הפרקט היו חסרים. התקווה היא שנראה אחרת במשחק מחר. אנחנו חייבים לנצח ואין לו שום ברירה אחרת".

גורם שני בקבוצה מוסיף: "אנחנו מסוגלים לעשות מהפך, אבל כדי שנגיע לזה אנחנו צריכים לעשות את הצעד הראשון ולנצח את המשחק השלישי".

עניין נוסף שממנו מנסים בהפועל להתאושש הוא מהעימותים הלא צפויים על האוהדים שהגיעו לנהריה ביום שני האחרון. כזכור, בדקות הסיום של המשחק, כשהיה ברור שהפועל בדרך להפסד, האוהדים פרקו את תסכולם והחלו לקלל את שחקני הקבוצה ואף השליכו בקבוקי מים לעבר הספסל האדום.

"אנחנו לא בעד אלימות", מציין אחד מאוהדי הפועל שנכח במשחק בנהריה, "אבל הופעות כאלה עלובות, בטח בשלב הזה של העונה לא מתקבלות וכנראה שהיה צריך להעביר מסר לשחקנים שהם צריכים להתאבד על הפרקט, כי אין יותר מקום לטעויות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר